سیم جوش co2 زیر پودری را برای جوش دادن کابینت ها استفاده کنید تا از گزند حشرات در امان باشید

سیم جوش co2 زیر پودری برای استفاده در جوشکاری ها استفاده می شود. شما میتوانید با اتصال میله و لوله های فلزی انواع مجسمه ها را تولید کنید.

توپ آتش در حدود 20 فوت از دهان او. این یک سیستم آتش نشانی بسیار جالب است. طول بال ها، تا شده، حدود 40 فوت عرض دارد. سر او فقط حدود 8 فوت از زمین فاصله دارد، اما دم او 35 فوت در هوا بالا می رود.

T. rex 55 فوت طول و 17000 پوند وزن دارد. در فولاد ضد زنگ جلا داده شده با آینه اژدها از فولاد ساخته شده است، اما با حرارت عملیات حرارتی و رنگ آمیزی شده است.

رنگ آمیزی با مشعل انجام می شود، بنابراین به دلیل مشعل بودن، رنگ های تیره و کمی رنگین کمانی دارد.

TW: این پروژه مجسمه سازی ایلان ماسک چگونه جان گرفت؟

KS: من فقط 6 فوت بزرگ انجام دادم. نیم تنه صورت و سر ایلان ماسک. من کل سر او را از یک رندر کامپیوتری انجام دادم. از من خواسته شد که پروژه ای را برای یک شرکت ارزهای دیجیتال انجام دهم.

اما آن‌ها همچنان از من می‌خواستند که سرم را بسازم، زیرا احساس می‌کردند که من مهارت‌هایی را دارم که بتوانم آنچه را که نیاز دارند به انجام برسانم. بخشی از آن به نوعی یک پروژه سرگرم کننده دیوانه کننده بود. این سر با دست از آلومینیوم ساخته شده بود. من معمولا در فولاد و ضد زنگ کار می کنم.

TW: این اژدهای «بازی تاج و تخت» چگونه شکل گرفت؟

KS: از من پرسیده شد، “من یکی از این عقاب ها را می خواهم. می‌توانی برای من یکی بسازی؟» و من گفتم: “حتما.” او می‌گوید: «من آن را به این بزرگی می‌خواهم، می‌خواهم آن را در دوربرگردانم». وقتی به صحبت رسیدیم، به او گفتم:

«من می‌توانم برایت هر چیزی بخواهی بسازم.» او در مورد آن فکر کرد، سپس به من بازگشت. «آیا می توانید یک اژدهای بزرگ بسازید؟ مثل یک اژدهای بزرگ «بازی تاج و تخت»؟» و بنابراین، ایده اژدهای «بازی تاج و تخت» از آنجا شکل گرفت.