از کیسه فریزر آیری پلاست را برای خوش بو تر شدن فضای کمد ها میتوانید استفاده کنید

ارائه دهندگان کیسه فریزر آیری پلاست ممکن است دفعات خرید و SEA را به عنوان چارچوبی برای توسعه مداخلات آموزشی، زیست محیطی و اجتماعی با هدف کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی در نظر بگیرند.

غذاهای منجمد را با خیال راحت بپزید. گوشت خام یا پخته شده، مرغ یا کاسرول را می توان از حالت یخ زده پخت یا دوباره گرم کرد، اما زمان پخت آن حدود یک و نیم برابر طول می کشد.

دستورالعمل های پخت روی بسته بندی را دنبال کنید تا از ایمنی غذاهای منجمد تجاری اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که از دماسنج مواد غذایی برای بررسی اینکه آیا غذا به دمای داخلی ایمن رسیده است یا خیر استفاده کنید.

اگر مواد غذایی خارج شده از فریزر دارای لکه های سفید و خشک شده باشند، سوختگی فریزر رخ داده است.

سوختگی فریزر به معنای بسته بندی نامناسب است که اجازه می دهد هوا سطح غذا را خشک کند. در حالی که مواد غذایی سوزانده شده در فریزر باعث بیماری نمی شوند، ممکن است هنگام مصرف سفت یا بی مزه باشند.

نوع ظرفی که هنگام انجماد غذا انتخاب می کنید می تواند در کیفیت محصول نهایی تفاوت ایجاد کند.

هر ساله مصرف‌کنندگان با خط تلفن گوشت و طیور وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و مرکز گسترش دانشگاه ایالتی میشیگان تماس می‌گیرند و می‌پرسند که آیا مواد غذایی در فریزرهای خانه‌شان ایمن هستند یا خیر.

درک مفاهیم USDA می تواند به جلوگیری از برخی سردرگمی ها کمک کند.

منجمد کردن مواد غذایی و نگهداری آن در دمای 0 درجه فارنهایت، آن را ایمن نگه می دارد. کیفیت ممکن است در طول نگهداری طولانی مدت در فریزر کاهش یابد.

انجماد غذا را با کند کردن حرکت مولکول ها ایمن نگه می دارد و باعث می شود میکروب ها وارد مرحله خفته شوند.

فرآیند انجماد غذا را برای مدت طولانی حفظ می‌کند، زیرا از رشد میکروارگانیسم‌هایی که باعث فساد غذا و بیماری‌های ناشی از غذا می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

مواد بسته بندی مناسب برای انجماد مواد غذایی از طعم، رنگ، رطوبت و ارزش غذایی غذاها در برابر آب و هوای سخت داخل فریزر محافظت می کند. استفاده از ظروف نامناسب باعث محافظت ناکافی از غذا و کاهش کیفیت محصول می شود.