کفش فوتسال در منیریه با قیمت 100 میلیون به فروش رسید

فوتسال جایگزین های مختلفی برای اندازه زمین دارد که یک سیستم نزدیک به استاندارد با دادن حداقل و حداکثر فواصل به جای اندازه میدان خالص تعریف شده تعیین شد و در مسابقات بین المللی طول زمین حداقل 38 متر و حداکثر 41 متر است.

در مسابقات بین المللی بازیکنان باید از کفش فوتسال در منیریه استفاده کنند.

و عرض آن حداقل 18 متر و حداکثر 25 متر تعیین می شود، ابعاد دروازه فوتسال 3 متر عرض و 2 متر ارتفاع می باشد، عمق دروازه فوتسال باید حداقل 80 سانتی متر باشد. نقطه پنالتی 6 متر با دروازه فاصله دارد. یک محوطه جریمه در اطراف هر دو دروازه وجود دارد، درست مانند فوتبال.

در فوتسال چهار داور حضور دارند که یکی از آنها سرداور است، سلسله مراتبی در بین داوران فوتسال وجود دارد که در آن داور، تصمیم سایر داوران را نادیده می گیرد. داوران؛ آنها وظایف را به عنوان سر داور، داور دوم، زمان نگهدار و داور سوم تقسیم می کنند.

کفش

پاسخ به این سوال که با چند نفر می توان فوتسال بازی کرد، پنج بازیکن، یک دروازه بان و چهار بازیکن است.

در مسابقه ای که هر دو تیم با پنج بازیکن در زمین حضور دارند، ممکن است برای هر کدام 7 بازیکن تعویضی در دسترس باشد.

مسابقات فوتسال ورزشی است که در کنار گیم پلی آن به سرعت پایان می یابد. در فوتسال که از دو نیمه تشکیل شده است، نیمه ها هر کدام به مدت 20 دقیقه انجام می شود. اگر بازی به وقت اضافه برود، دو نیمه دیگر هر یک 5 دقیقه ای برگزار می شود.

برخلاف فوتبال، تیم ها در فوتسال تایم اوت دارند. تیم هایی که در هر نیمه حق تایم اوت دارند نیازهای تغییر تاکتیکی و استراحت خود را در این استراحت 1 دقیقه ای برآورده می کنند.تیمی که بیشترین گل را در بازی به ثمر برساند تیم برنده خواهد بود. در صورت تساوی، یا مسابقه با تساوی به پایان می رسد یا طبق قوانین مسابقات به ضربات پنالتی و/یا ضربات پنالتی ادامه می یابد.