قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا: بهترین ماسک | بازرگانی رزمد

قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا برای مدل ماسک N95 بصورت عمده حدود ۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. با این حال قیمت انواع ماسکهای فیلتر دار با توجه به کیفیت و برند متفاوت است. ماسک فیلتردار صنعتی و ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی که از زیرشاخه های ماسک های تنفسی هستند نیز دارای قیمت متفاوتی هستند. مثلاً قیمت ماسک FFP3 با دو لایه کربن با بهترین کیفیت حدود ۵ هزار تومان است.

ماسک آلودگی هوا

انواع ماسکهای تنفسی بر اساس دو نوع طبقه بندی تولید می شوند. البته در اینجا قصد نداریم به شرح آن ها بپردازیم. ماسک فیلتر دار N95 بهترین ماسک فیلتردار آلودگی هوا است. این ماسک بسیار پر کاربرد است. در برخی موارد به در محیط صنعتی نیز کاربرد بالایی دارد. ماسک صورت که یکی از اقلام ماسک طبی است به هیچ وجه برای آلودگی هوا توصیه نمی شود.

اغلب افراد به اشتباه از ماسک طبی صورت برای محافظت در برابر آلودگی هوا استفاده می کنند. اما غافل از اینکه این ماسک ها برای این کار طراحی نشده اند. بلکه وظیفه اصلی ماسک طبی جلوگیری از انتشار ذرات درشت از سیستم تنفسی استفاده کننده به محیط است. ماسک سوپاپ دار N95 این قابلیت را دارد تا از ورود ذرات ریز هوابرد به سیستم تنفسی بخوبی جلوگیری کند. برای اطلاع از لیست قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا با واحد فروش ما در تماس باشید.

ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی

همانگونه که در بالا نیز گفته شد، دو نوع استاندارد طبقه بندی برای تولید ماسک فیلتردار صنعتی و ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی وجود دارد. عمر مفید ماسک فیلتردار به نحوه نگهداری، کیفیت ماسک و محیط مورد استفاده بستگی دارد. ماسک فیلتردار N95 یکی از ماسک های پرفروش در داروخانه ها است. این ماسک یک ماسک فیلتردار آلودگی هواست.

قیمت ماسک آزمایشگاهی و قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا ارتباط مستقیم با کلاس طبقه بندی آن ها دارد. ماسک های فیلتر دار N95 99 قیمتی در حدود ۱۴۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان دارند. یکی از برندهای تقریبا گران قیمت ماسک فیلتردار M3 است. علیرغم محبوبیت آن، کیفیتش با ماسک های مرغوب ایرانی تفاوتی ندارد.

ماسک فیلتردار صنعتی

ماسک فیلتردار صنعتی با ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی تفاوتی ندارند. در واقع تفاوت آنها در کاربری آنها است. قیمت ماسک آزمایشگاهی، قیمت ماسک نقاشی، قیمت ماسک شیمیایی نیم صورت، ماسک تنفسی و همه و همه به برند آنها، کیفیت آنها، کلاس طبقه بندی و موارد دیگر بستگی دارد.

مثلا ماسک مخصوص نجاری تنها نامی است که توسط این حوزه شغلی برای انواع ماسکهای تنفسی برگزیده شده است. همان گونه که برای ماسک نقاشی اتفاق می افتد. نجارها بصورت گسترده ای از ماسک فیلتردار M3 استفاده می کنند. البته برای انتخاب بهتر ماسک باید محیط کار و نیاز کاربر بخوبی آنالیز شود. همچنین برای تأمین سلامتی کاربر باید به عمر مفید ماسک فیلتردار نیز توجه شود.

قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا: بهترین ماسک

اما بهترین ماسک فیلتردار مخصوص آلودگی هوا کدام است؟ اگر در کلان شهرها زندگی می کنید و یا در محیط های صنعتی مشغول به کار هستید بایستی بسیار به حفظ سلامتی خود در برابر زیرگردهای هوابرد توجه کنید. قیمت ماسک فیلتردار آلودگی هوا اگر چه نسبت به ماسک طبی ساده بیشتر است اما مهمترین نکته مراقبتی است که این ماسک نسبت به سلامتی ما خواهند داشت.

شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت انواع ماسک فیلتردار صنعتی، ماسک فیلتر دار آزمایشگاهی و قیمت ماسک نقاشی با مدیریت فروش ما در ارتباط باشید. تمام قیمت های ارائه شده توسط این بازرگانی قیمت ترخیص از انبار کارخانه بوده و با مقایسه قیمت ها می توانید بهترین تصمیم را برای خرید خود اتخاذ کنید.