کشف درب ضد سرقت ترک در اهواز در اعماق اقیانوس آرام

هنگامی که به دنبال گزینه های تجدیدپذیر برای درب ضد سرقت ترک در اهواز هستید، تعداد زیادی لمینت بامبو را خواهید یافت که شامل یک قاب نیز می شود. بامبو چرخه بلوغ 3-4 ساله دارد که در مقایسه با سایر چوب های سخت جنگلی، آن را به یک منبع طبیعی عالی تبدیل می کند.

یکی از گزینه های معتبر برای محصولات چوبی، تخته کامپوزیت است که می توان از آن برای ساخت درب استفاده کرد. الیاف سخت طبیعی مانند جوت و زغال سنگ با رزین های فنولیک برای ساخت این تخته ها تزریق می شوند.

تقاضا برای این محصول در حال افزایش است زیرا مزایای خوبی را ارائه می دهد مقاوم در برابر زنگ زدگی، مقاوم در برابر آب، سازگار با محیط زیست، مقاوم در برابر موریانه و زیست تخریب پذیر. و از آنجایی که جایگزینی برای چوب است، پتانسیل زیادی برای پردازش تدریجی آن به کامپوزیت دارد.

چنین درهایی مقرون به صرفه هستند و عمدتاً توسط کارآفرینانی تولید می شوند که بر پایداری تمرکز دارند پلاستیک تقویت شده با الیاف یک اصطلاح کلی است که برای اشاره به تقویت فیبری شیشه با پلاستیک استفاده می شود. این یک ماده بادوام است که به دلیل آن برای تولید تعداد زیادی از محصولات از جمله درب ها استفاده می شود. استحکام کششی FRP بیش از ده برابر PVC در نظر گرفته می شود.

درب‌های قالب‌گیری شده FRP در رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف به راحتی در دسترس هستند، مانند روکش چوب طبیعی که ترند این فصل بوده است. ضخامت استاندارد درب حدود 30/35 میلی متر است و همچنین می تواند دو لنگه با ضخامت حدود 1.5 میلی متر داشته باشد.

این برگ‌ها به دقت روی یک ماده اصلی قالب‌گیری می‌شوند تا یک ساندویچ پانل را تشکیل دهند که خواص ضد آتش عالی را ارائه می‌دهد. همچنین تعدادی تکیه گاه چوبی برای ثابت کردن قفل ها، درپوش ها، دستگیره ها و سایر لوازم جانبی پیدا خواهید کرد که همگی به بهبود زیبایی کلی کمک می کنند. هنگام برنامه ریزی مکان درب ها باید به نکات زیر توجه کرد