نمایندگی دستکش لاتکس | بزرگترین مرجع تجاری دستکش پزشکی در ایران

  • آدرس نمایندگی دستکش لاتکس biomax، نمایندگی دستکش SPA و دستکش حریر ایران کجاست؟
  • اصلی ترین واردکننده دستکش لاتکس SPA چه شرکتی است؟
  • بزرگترین نمایندگی دستکش نیتریل را کدام شرکت در اختیار دارد؟
  • قیمت دستکش لاتکس SPA glove کم پودر و بدون پودر چقدر است؟

واردات دستکش لاتکس بیشتر از چه کشورهایی انجام می شود؟

مالزی یکی از کشورهای صادر کننده دستکش به بسیاری از کشورهای جهان است. در کشور ما کارخانه دستکش لاتکس با برند های مختلف در حال فعالیت هستند، ولی به دلیل عدم تأمین به اندازه این محصول در کشور آن را از کشور هایی همچون مالزی، چین و هند تهیه می کنند. یکی از برند های معروف و با سابقه در عرصه تولید دستکش های لاتکس، شرکت دستکش حریر ایران می باشد. این شرکت در سرتاسر کشور دارای نمایندگی دستکش لاتکس حریر می باشد. شرکت حریر ایران علاوه بر دستکش های لاتکس تولید دیگر دستکش ها را نیز برعهده دارد.

دستکش های لاتکس از ماده شیری رنگ درختی به نام hevea brasiliensis  تولید می شوند و معنی واژه لاتکس، شیرابه می باشد. یکی از عیب های دستکش های لاتکس این است که برخی افراد به لاتکس حساسیت دارند ولی با این وجود این دستکش یکی از دستکش های پر طرفدار به حساب می آید. دستکش های لاتکس درکارهایی که به لمس و دقت زیاد نیاز دارند استفاده می شود. این درخت در کشورهایی مانند تایلند، اندونزی، مالزی و ویتنام کاشته می شود. دستکش لاتکس از پالایش این ماده به دست می آید به همین دلیل پالایشگاه های ماده اولیه لاتکس و دیگر دستکش ها در جنوب شرق آسیا می باشد.

نمایندگی دستکش لاتکس SPA Glove، biomax و حریر

دستکش های spa در کشور مالزی تولید می شود و همینطور کشور ایران یکی از وارد کننده های این برند است. این برند در ایران دارای نمایندگی دستکش spa می باشد. نمایندگی های فعال در کشور این برند را با جنس، سایز و قابلیت متفاوت به صورت عمده نیز به انجام می رساند. توسط این نمایندگی ها می توان از قیمت دستکش spa glove آگاه شد. قیمت دستکش های این برند با توجه به ویژگی های آنها متفاوت می باشد. دستکش نیتریل spa  بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد و در مصارف پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستکش ها توسط نمایندگی دستکش نیتریل در ایران به فروش می رسند. شرکت هایی همچون حریر، رزمریم، رویال و غیره جزء وارد کننده دستکش لاتکس spa به حساب می آیند. دستکش لاتکس پودری مالزی از تولیدات شرکت تاپ گلاو مالزی می باشد و دارای خاصیت کشسانی خوبی هستند. تنها عیب این دستکش ها پودری بودن آن ها است که در برخی افراد باعث تحریک پوست می شوند. دستکش های وینیل spa به عنوان دستکش معاینه spa  به حساب می آیند و نسبت به جنس نیتریل و لاتکس spa  ارزان قیمت تر هستند.

نمایندگی دستکش نیتریل | بزرگترین تولید کننده دستکش نیتریل

آیا می دانید دستکش نیتریل چیست ؟ این دستکش ها نوعی از دستکش های پزشکی هستند و بعد از دستکش های لاتکس از طرفداران زیادی برخوردارند و این به دلیل نداشتن لاتکس در ترکیب آن هاست؛ زیرا لاتکس موجود در دستکش ها در برخی افراد باعث حساسیت پوستی می شود. دستکش های نیتریل در برابر حلال های چربی مقاوم هستند. دستکش های نیتریل در رنگ های آبی، مشکی، نارنجی، سبز و … تولید می شوند، این تفاوت رنگ ها به دلیل نوع کاربرد متفاوت آن ها می باشد، ولی در این میان دستکش نیتریل مشکی و دستکش نیتریل آبی پر کاربرد تر هستند. این دستکش ها به دلیل مقاومت بالا و همچنین به سبب اینکه در هنگام جراحی های پزشکی رنگ خون بر روی آن ها مشخص نمی شود استفاده می شوند، همچنین این دستکش ها با نام دستکش آرایشگری شناخته می شوند. خرید دستکش نیتریل آبی و خرید دستکش نیتریل مشکی از نمایندگی دستکش لاتکس و نیتریل سراسر کشور با برند های مختلف و قیمتی مناسب قابل انجام است.

این نمایندگی ها از طریق خرید اینترنتی پخش دستکش نیتریل را بصورت عمده انجام می دهند. جهت خریداری آسان دستکش های نیتریل مطابق با نیاز مشتریان عزیز ما خرید اینترنتی دستکش نیتریل از نمایندگی های فعال سرتاسر کشور را پیشنهاد می کنیم. دستکش نیتریل سفید در معاینه های پزشکی، دندان پزشکی، کمک های اولیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دستکش نیتریل بدون پودر در مقایسه با دستکش نیتریل پودر دار کمی بالاتر است و همچنین در برند های مختلف متفاوت می باشد. دستکش نیتریل کرنبری در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود. این دستکش یکی از برند های معروف کشور مالزی و ضد حساسیت می باشد و باعث احساس راحتی زمان کار کردن می شود.

قیمت دستکش لاتکس SPA glove کم پودر و بدون پودر

جهت اطلاع از قیمت دستکش لاتکس پودری مالزی می توان لیست قیمت ها را از نمایندگی دستکش لاتکس spa همچون نمایندگی های شرکت حریر و رزمریم که علاوه بر فروش محصولات خود فروش این برند را نیز بر عهده دارند. دستکش نیتریل spa به عنوان دستکش جراحی در پزشکی استفاده می شود.

شرکت های مختلفی به عنوان وارد کننده دستکش لاتکس spa در کشور وجود دارد. این شرکت ها علاوه بر لاتکس spa دستکش های نیتریل و وینیل spa را نیز وارد بازار های کشور می کنند. دستکش های وینیل نسبت به دستکش های نیتریل و لاتکس spa ضخیم تر و گشاد تر هستند و به عنوان دستکش معاینه spa استفاده می شوند. دستکش لاتکس مالزی قیمت متفاوتی دارد؛ زیرا در کیفیت ها و برند های مختلف تولید می شود. افراد با توجه به نیاز و مبلغ مورد نظر خود می توانند محصولات را تهیه نمایند.

نمایندگی دستکش حریر ایران

دستکش لاتکس اپی پرفکت به صورت بدون پودر در کشور های مالزی، ایران، هند و غیره تولید می شود و مانع از بهبودی زخم شخص بیمار نمی شود. بازرگانی رزمد به عنوان نمایندگی دستکش لاتکس تامین کننده این محصول است. دستکش های وینیل اپی پرفکت بسیار نرم و روان هستند و باعث کاهش خستگی دست هنگام کار کردن در زمان های طولانی با آن ها می شود.

قیمت دستکش وینیل اپی پرفکت با توجه به نرخ ارز در بازار، سایز، طریقه خریداری و دیگر ویژگی های آن ها متفاوت است. دستکش لاتکس حریر ایران قیمتی پایین تر از لاتکس اپی پرفکت دارد ولی این به دلیل کیفیت پایین آن نیست بلکه به دلیل تولید داخلی بودن آن می باشد. این دستکش در دو حالت بدون پودر و کم پودر به تولید می رسد. این برند به عنوان برند معروف و با کیفیت ایرانی به حساب می آید.