طراحی یخچال ویترینی خوابیده که هنگام اختلال در سیستم آلارم می دهد

این یخچال ویترینی مستقل نوعی تجهیزات با طراحی منحصر به فرد و خوش ساخت برای نگهداری و نمایش کیک و شیرینی است و یک راه حل خنک کننده ایده آل برای نانوایی ها، خواربار فروشی ها، رستوران ها و سایر کاربردهای تبرید است.

دیوار و درهای یخچال ویترینی خوابیده از شیشه تمیز و بادوام ساخته شده اند تا از غذای داخل صفحه نمایش بهینه و عمر طولانی اطمینان حاصل شود، درهای کشویی عقب برای حرکت صاف و قابل تعویض برای نگهداری آسان هستند.

چراغ LED داخلی می تواند مواد غذایی و محصولات داخل را برجسته کند و قفسه های شیشه ای دارای وسایل روشنایی جداگانه هستند.

این یخچال نمایش کیک دارای سیستم خنک کننده فن است که توسط یک کنترلر دیجیتال کنترل می شود و سطح دما و وضعیت کار بر روی صفحه نمایش دیجیتال نشان داده می شود، اندازه های مختلف برای گزینه های شما موجود است.

این یخچال ویترین کیک با یک کمپرسور با کارایی بالا کار می کند که با مبرد سازگار با محیط زیست R134a/R290 سازگار است، دما را تا حد زیادی ثابت و دقیق نگه می دارد.

این واحد با محدوده دمایی از 2 تا 8 درجه سانتیگراد کار می کند، این یک راه حل عالی برای راندمان تبرید بالا و مصرف انرژی کم را برای تجارت شما ارائه می دهد.

درب های کشویی عقب این یخچال نمایشگر شیرینی با 2 لایه شیشه سکوریت LOW-E ساخته شده است و لبه درب دارای واشر PVC برای آب بندی هوای سرد داخل است.

لایه فوم پلی اورتان در دیوار کابینت می تواند هوای سرد داخل را محکم قفل کند، همه این ویژگی های عالی به این یخچال کمک می کند تا از نظر عایق حرارتی عملکرد خوبی داشته باشد.

این یخچال نگهداری کیک دارای درب‌های شیشه‌ای کشویی عقب و شیشه‌های جانبی است که با نمایشگر شفاف و شناسایی ساده اقلام ارائه می‌شود.