خرمای زرد زاهدی راهی مطمئن برای افزایش وزن شما

خرما از درختان خرما ظاهر می شود و ما می توانیم آنها را بیش از شش هزار سال پیش پیدا کنیم. کشت آن در جنوب شرقی آسیا و شمال آفریقا آغاز شد و در نهایت به کشورهای گرمتر گسترش یافت.

میوه های خرمای زرد زاهدی خواص زیادی دارند که خیلی ها از آن بی خبرند، از این رو ما اینجا آمده ایم تا به شما بگوییم چه فوایدی دارد و چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

خرما مانند میوه بیضی شکل است به رنگ قهوه ای، گوشت آن سفت و شیرین است و در داخل آن استخوانی کشیده پیدا می کنیم. ما می توانیم نمونه هایی با طول تا 4 سانتی متر پیدا کنیم.

همانطور که گفته شد، کشت آن در مناطقی از خاورمیانه، شمال آفریقا و در برخی مناطق کالیفرنیا متمرکز است. اگرچه در حال حاضر، ما می توانیم آنها را در مکان های مختلف در سراسر جهان پیدا کنیم.

آنها اغلب در گروه آجیل قرار می گیرند، با آنها مانند کشمش یا زردآلو خشک رفتار می شود، با این حال، خرما روی خود گیاه رشد می کند و می رسد.

همانطور که می دانید، نوع خاصی از خرما وجود ندارد، همیشه به نوع نخل بستگی دارد. گفته می شود بهترین کیفیت خرما در منطقه تونس یافت می شود، پوست بسیار صاف، ظریف و تیره ای دارد.

از طرفی خرمای ترکی نیز بسیار معروف است، رنگ آن تیره تر و لطیف تر است. در نهایت، خرماهای الچه را پیدا می کنیم که کیفیت عالی دارند.

در اینجا در غذاهای مدیترانه ای آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند هم در دسرها و هم به عنوان غذای دوم یا هر نوع غذا استفاده شوند.

پس از جدا شدن استخوان، می توانیم آنها را با میوه خشک یا خمیر پنیر پر کنیم.در یونان و ترکیه آن را همراه با گوشت و ماهی تهیه می کنند.

ما می‌توانیم سرکه خرما را پیدا کنیم، می‌توان آن را به شکل خمیر و دانه‌های پخته درست کرد.نباید فراموش کنیم که جوانه های درختان، قلب نخل از درختان خرما درست می شود که در سالاد استفاده می شود.