جوراب سه ربع بهترین بیزینس برای خانم ها

اگرچه تجربه خوبی نداشته‌ایم، به آزمایش آنها ادامه خواهیم داد تا بفهمیم واقعاً چه سودی برای دوندگان دارند، اما قبلاً هشدار داده‌ایم که این را نمی‌توان به همه تعمیم داد، زیرا هر فرد متفاوت است و برخی با آنها احساس خوبی خواهند داشت.

دیگران چوب با جوراب سه ربع دویدن را ترجیح می دهند.تاریخچه این جوراب ها به دوره پزشکی باز می گردد. این دارو توسط پزشکان در برابر ترومبوز ورید عمقی و تشکیل لخته های خون تجویز شده است.

 

طبق شواهد علمی، پرس گردش خون را تحریک می کند، به همین دلیل است که از آنها به ویژه برای افرادی که باید استراحت کنند استفاده می شود. و از آنجا به ورزش، به ویژه دویدن، گرچه به مرور زمان به ورزش های دیگر هم سرایت کرده است.

برندهای سازنده آنها که تقریباً همه ورزشی هستند به مزایای آنها در جلوگیری از آسیب اشاره می کنند. جوراب ماهیچه ها و تاندون ها را پشتیبانی می کند بنابراین حرکت بهتر کنترل می شود. الیافی که به این ترتیب کمتر حرکت می کنند، آنقدر متحمل نمی شوند و آسیب های معمولی دونده مانند پارگی کاهش می یابد.

علاوه بر این، مفاصل نیز هنگام پوشیدن جوراب فشاری کمتر آسیب می بینند، بنابراین عملکرد افزایش می یابد. بنابراین، پوشیدن این نوع جوراب‌ها باعث می‌شود که هنگام دویدن، دو قسمت از بدن که مخصوصاً در مسافت‌های طولانی در معرض دید قرار می‌گیرند، روی ساق پا و مچ پا تأثیر بگذارد.

آنها همچنین می توانند در پس از ریکاوری موثر باشند. بازگشت خون، به گفته سازندگان آن، مؤثرتر است، بنابراین خستگی ناگهانی ایجاد نمی شود، همانطور که ممکن است نه بعد از مسابقه بلکه در طول آن اتفاق بیفتد.

فشردگی ناشی از این لباس‌ها التهاب ماهیچه‌ها را کاهش می‌دهد و حرکات را کنترل می‌کند که به بهبود نیز کمک می‌کند.