ارزان ترین دستکش نیتریل مشکی در بازار دستکش پزشکی ایران

  • خرید دستکش نیتریل مشکی بدون واسطه با ارزان ترین قیمت
  • خرید دستکش آشپزی مشکی از نمایندگی های فروش دستکش نیتریل
  • خرید اینترنتی دستکش نیتریل به صورت عمده برای مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، بهداشتی و درمانی
  • نوسانات قیمت دستکش نیتریل spa در بازار دستکش پزشکی ایران
دستکش نیتریل مشکی، دستکش نیتریل مشکی حریر
دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل مشکی با ارزان ترین قیمت  در بازار دستکش پزشکی ایران توسط نمایندگی های فروش عرضه می شود. برندهای ایرانی حریر و خارجی مانند گلوری برای آرایشگرها و سالن های زیبایی کاربرد بسیاری دارد. بطورکلی دستکش های نیتریل رنگی به ویژه آبی کاربردهای بسیاری دارند.

فروش عمده دستکش آشپزی مشکی

دستکش های یکبار مصرف مشکی دستکش های چند منظوره ای هستند که هیچ ماده لاتکسی ندارند. دستکش مخصوص آشپزی تحرک و محافظت بسیار خوبی را به شما می دهد تا در حین پخت و پز راحت عمل کنید. این نوع دستکش در امور دیگری همچون هتل داری،صنایع غذایی، امور کارگاهی و نقاشی کاربرد بسیاری دارند.

 برای خرید دستکش نیتریل مشکی می توانید سفارشات عمده خودرا با مشاورین ما در میان بگذارید. انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی را می توانید با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. مقایسه برندهای گوناگون و قیمت آنها این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین تصمیم را برای خرید اتخاذ نمایید.

دستکش آشپزی
دستکش نیتریل مشکی
دستکش آشپزی مشکی

نمایندگی دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل چیست؟ دستکش نیتریل مشکی دستکش های پریمیوم و صنعتی هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستکش ها ۵۰ درصد ضخیم تر از دستکش های نیتریل استاندارد هستند و سه برابر بیشتر در برابر سوراخ شدن مقاومت دارند.  این دستکش ها کاربرد فراوانی از صنایع مهندسی و مکانیک گرفته تا صنایع غذایی دارند. برای اطلاع از قیمت دستکش نیتریل مشکی و خرید عمده دستکش های پزشکی از جمله خرید دستکش نیتریل آبی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

در حال حاضر با گسترش و دسترسی آسان به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی دستکش نیتریل این امکان را به مصرف کننده ها میدهد تا خریدی مقرون به صرفه و بی واسطه را تجربه نمایند.

دستکش نیتریل مشکی
دستکش نیتریل تاتو
نمایندگی دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل و انواع آن

دستکش های نیتریل برخلاف دستکش های لاتکس از یک نوع لاستیک مصنوعی بادوام بنام نیتریل ساخته می شوند. کلمه نیتریل کوتاه شده آکریلونیتریل- بوتادین است. این دستکش ها از مقاومت شیمایی بسیار خوبی برخوردارند و در برابر پارگی مقاوم هستند. همچنین به دلیل نداشتن لاتکس طبیعی ضد حساسیت نیز هستند. این دستکش ها یکبار مصرف هستند و در دو نوع معاینه و جراحی تولید می شوند.

نوع معاینه آن در رنگ های گوناگونی همچون آبی، بنفش، نارنجی و سبز تولید می شود که البته در ایران بیشتر انواع آبی و مشکی آن کاربرد دارد. در برخی موارد دیده می شود قیمت دستکش لاتکس مشکی درج می شود. این در حالی است که دستکش لاتکس مشکی در ایران موجود نیست.

کاربردهای دستکش نیتریل مشکی

دستکش های نیتریل مشکی بدلیل ویژگی هایی که در بالا ذکر شده مانند مقاومت شیمایی، مقاومت در برابر پارگی و همچنین نوع رنگ خاص آن در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی (تتو)، آزمایشگاه ها، کلینیک حیوانات، پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی، هتل ها، کارهای هنری مانند نقاشی، باغبانی، کارهای خانگی و غیره کاربرد ویژه ای دارد.

دستکش های نیتریل رنگی دیگر نیز کاربردهای خاص خود را دارند. که البته در پزشکی دستکش نیتریل آبی بسیار پرکاربرد است. تکنولوژی تین اسکین در دستکش های آبی رنگ بخوبی قابل پیاده سازی است. به همین خاطر است که دستکش های آبی مورد استفاده بیشتر پزشکان قرار می گیرد.

دستکش نیتریل مشکی ارزان قیمت

فروش دستکش نیتریل مشکی به دلیل نوسانات قیمت ارز و تغییر قیمت مواد اولیه در سال گذشته با قیمت ثابتی انجام نشده است. البته این موضوع بر روی اغلب تجهیزات پزشکی مصرفی اثر گذار بوده است. لیست قیمت دستکش نیتریل مشکی از طریق تماس با بازار دستکش پزشکی ایران قابل دسترسی است. نمایندگی های دستکش نیتریل مشکی در سراسر ایران نیز مرجعی برای استعلام قیمت ها هستند. ارزان ترین دستکش نیتریل در عین حال کیفیت بسیار مناسبی دارد.

خرید آنلاین دستکش نیتریل مشکی

خرید آنلاین و اینترنتی دستکش نیتریل مشکی بصورت عمده نیز امکانپذیر است. برای این کار می توانید با بخش فروش بازرگانی رزمد هم از لیست قیمت ها مطلع شوید و هم مقایسه درستی در خصوص تهیه نیازمندی های خود انجام دهید. سپس بصورت اینترنتی می توانید سفارش خود را در بخش فروش ثبت و اعلام آدرس کنید تا نیاز شما در کوتاه ترین زمان ممکن تأمین گردد.