کودکانی که از سرسره اسباب بازی استفاده می کنند قدشان بلند تر می شود

بچه ها عاشق بازی با اسباب بازی ها هستند، خیلی اوقات حتی بچه هایی که ساعت ها گریه می کنند بعد از بازی با سرسره اسباب بازی خوشحال می شوند اما بعد از مدتی بازی با آن اسباب بازی خسته می شوند، در چنین شرایطی امکان آوردن هر روز اسباب بازی وجود ندارد، در صورت تمایل می توانید در خانه نیز برای کودکان اسباب بازی تهیه کنید.

در مقاله امروز به شما می گوییم که با کمک پنج وسیله می توانید برای بچه های خود در خانه اسباب بازی بسازید، برای تهیه آنها نیاز به مواد زیادی ندارند و به همین دلیل با چند مرحله آسان می توانید یک اسباب بازی عالی برای کودک خود تهیه کنید.

بچه های کوچک عاشق بازی با پازل هستند، اگرچه مجموعه های پازل زیادی در بازار موجود است اما اگر یک پازل دست ساز برای کودک خود تهیه کنید او بسیار آن را دوست خواهد داشت.
متعلقات

2 عدد مقوا
درب بطری آبمیوه
چاقو یا تیغ
قیچی
گلو

روش ساخت

اول از همه، انواع مختلفی از اشکال مانند گرد، ستاره، پلاس و بسیاری دیگر را روی کاغذ ساده بسازید.
پس از این کار، آنها را با رنگ های مورد علاقه خود رنگ کنید، سپس آن شکل ها را با کمک قیچی ببرید.
بعد از برش شکل، آن شکل ها را دقیقا روی مقوا بکشید و با کمک قیچی شکل های کشیده شده را روی مقوا ببرید.
بعد از این کار شکل رنگی کشیده شده را با کمک چسب روی قطعات برش خورده بچسبانید، سپس مقوای برش خورده را نیز روی مقوای صحیح بچسبانید، حالا با کمک چسب درب بطری ها را به پشت شکل ها وصل کنید.

با این مراحل آسان، پازل شکل شما آماده خواهد شد، این کار تشخیص اشکال را برای کودک شما آسان تر می کند، در حین بازی، کودک شما تشخیص اشکال را یاد می گیرد.

اسباب بازی سرسره

اسباب بازی دست ساز

مانند پازل، میزها نیز در افزایش توانایی تفکر کودکان مفید هستند، می توانید با جعبه های قدیمی که در خانه دارید میز درست کنید.
مواد لازم برای درست کردن

جعبه کارت
رنگ مورد علاقه
5 عدد نی
6 تا 7 مهره
گلو
قیچی
سنگ مرمر

روش ساخت

اول از همه یک جعبه کفش یا هر جعبه کارت دیگری بردارید و آن را رنگ کنید، بعد از این کار با مداد جدول سختی بکشید که بازی با آن کمی برای کودکتان سخت خواهد بود.
پس از این کار، نی ها را با کمک چسب از طرفین مختلف بچسبانید، در حالی که دانه ها را به عنوان درپوش وسط میز بچسبانید، سپس یک تیله بردارید و به او و فرزندتان بدهید تا جدول را حل کنند.