تراکتوری که با هوش مصنوعی کار می کند

سه پیشرفت دیگر در تکمیل پایه فناوری تراکتور حیاتی بود. در سال 1927 برای مدل های خود یک بالابر برقی منتشر کرد. این دستگاه اجازه می داد قبل از هر چرخشی با کشیدن یک اهرم دستگاه بالا بیاید. قبل از این، کشاورز باید در هر نوبت ابزار را با دست بلند می کرد که کاری زمان بر و طاقت فرسا بود. همانند تیک آف برق، قدرت بالابر به سرعت توسط سایر سازندگان تراکتور پذیرفته شد.

لاستیک های لاستیکی برای اولین بار در سال 1932 برای تراکتورها در دسترس قرار گرفتند و تا سال 1938 تا حد زیادی جایگزین چرخ های فولادی شدند. لاستیک‌های کم‌فشار نه تنها آسیب کمتری به زمین‌ها وارد می‌کنند، بلکه به دلیل کاهش اصطکاک، سرعت بیشتری را به جلو می‌دهند.

تراکتور رومانی،سرانجام، توسعه موتورهای دیزلی در اواسط دهه 1930 به کشاورزان امکان دسترسی به سوخت کم‌هزینه برای ماشین‌هایشان را داد. بسیاری از تراکتورها از آن زمان به بعد دارای یک مخزن کوچک بنزین برای شروع سرد و یک مخزن بزرگ دیزل برای اکثر عملیات بودند.

اینترنشنال هاروستر تقریباً در این زمان پیشگام تراکتور «یک گاوآهن» بود و فروش آن را در سال 1934 آغاز کرد. این تراکتور کوچکتر و ارزانتر از فارمال اصلی بود، اما دارای همان قابلیت های همه منظوره بود.

تراکتور

معرفی آن به اپراتورها در مزارع کوچک این فرصت را می داد که یک اسب یا قاطر خود را با یک تراکتور جایگزین کنند و مسئول آغاز انتشار تراکتور در جنوب بود.

تریلی تراکتور،تراکتورها اغلب دارای چرخ‌های جلو قابل تنظیم و فاصله زیاد از سطح زمین بودند که باعث می‌شد انعطاف‌پذیرتر از مدل‌های بزرگتر باشند. در عرض چند سال دیگر، سازندگان مدل‌های بزرگ‌تر خود را در نسخه‌های «ترکیب بالا» نیز عرضه کردند.

آخرین نوآوری مسئول بازگرداندن فورد به تجارت تراکتور در سال 1937 بود. در آن سال، شرکت موافقت کرد که با مخترع ایرلندی هری فرگوسن وارد یک سرمایه گذاری مشترک شود. فرگوسن تقریباً 20 سال کار کرده بود تا یک «اتصال سه نقطه‌ای» را کامل کند، وسیله‌ای که با تسطیح مداوم ابزار در هنگام حرکت در زمین‌های ناهموار، شخم عالی ایجاد می‌کرد.

تراکتورهای فورد-فرگوسن به سرعت سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دادند (14٪ تا سال 1940)، و طراحی گیره به سرعت تقلید شد.

خرید تراکتور دست دوم،در حدود سال 1938، فناوری توسعه تراکتور به چیزی دست یافته بود که به عنوان “طراحی غالب” شناخته می شود. تراکتورهای همه منظوره نوع ، چه بزرگ و چه کوچک، تغییر کمی داشتند، به جز افزایش اندازه و اسب بخار، در طول دوره بعدی. 30 سال. از اواسط دهه 1930 و با وجود رکود مداوم در ایالات متحده، فروش تراکتور به سرعت افزایش یافت.

شکل 1 تعداد تراکتورها در مزارع را از سال 1910 تا 1960 نشان می دهد. در تاریخ اخیر، فرآیند انتشار تکنولوژی اساساً کامل شده بود. به استثنای جنوب عمیق، افزایش درصد مزارع با تراکتور سال به سال متوقف شده بود.

 

  • منابع:
    1. Economic History of Tractors in the United States
  • تبلیغات: 
  1. مناظره دو رقیب سرسخت در کشور برزیل با توهین شروع شد!
  2. استفاده از مواد پلی اتیلن در پخت بیسکوییت ساقه طلایی!
  3. نهال در اکوسیستم چه نقشی دارد؟
  4. کشف گونه ای از دکمه ای سحرآمیز در اتریش!