لیست قیمت دستکش لاتکس در سال ۹۹

عوامل مؤثر بر قیمت دستکش چیست؟
قیمت انواع دستکش لاتکس و دستکش لاتکس بی رنگ؟
چگونه نمایندگی دستکش لاتکس biomax را بگیریم؟

با توجه به روزهای کرونایی و فروش ضروری دستکش، اقدام به نشر لیست قیمت دستکش پزشکی بصورت هفتگی کرده ایم که این لیست قیمت بروز رسانی می شود و جهت رصد بروزرسانی دقیق و اعلان سفارش از طریق واتساپ شرکت، مقایسه قیمت سایر نمایندگان دستکش های لاتکس ایرانی و خارجی در ایران و یا اطلاع از قیمت دستکش معاینه و پزشکی ویژه اطبا محترم و بیمارستان های دارای اولویت از لیست قیمت دستکش لاتکس، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده که شما می توانید برای یک انتخاب با دقت بیشتر از لیست برند های زیر استفاده کنید و لازم به اشاره است که رزمدیکال جهت خنث نمودن بازار رقابتی ایجاد شده برای دلالان سودجو مقابله و فعالیت می کند. و سایت رزمدیکال یک فروشگاه اینترنتی نیست و قیمت درج شده برای هر دستکش بیمارستانی به کمترین قیمت فروشندگان می باشد.

ردیفنوعساختمدلنام دستکشسایزتعداد در بستهرنگ قیمت تومانویژگی
۱لاتکس ایرانیبی پودرOp prefect (premium)XS،S،M،L۱۰۰شیری  تماس بگیریدممتاز با کیفیت خوب و مطلوب
۲لاتکس ایرانیبی پودرOp prefect (Exelent)XS،S،M،L۱۰۰لیمویی  تماس بگیریداکسلنت با کیفیت عالی و ضخیم
۳لاتکس مالزیکم پودرSPAS،M،L۱۰۰شیری  تماس بگیریدکیفیت مطلوب ، محبوب و معروف
نام محصولکمترین قیمت برای مصرف کنندهبیشترین قیمت برای مصرف کننده
دستکش جراحی بدون پودر سایز ۷۴٫۳۰۰۴٫۹۰۰
دستکش جراحی سایز ۷.۵۳٫۸۰۰۴٫۵۰۰
دستکش جراحی سایز ۸۳٫۸۰۰۴٫۰۰۰
یک جفت دستکش لاتکس استریل۳٫۹۰۰۴٫۵۰۰
دستکش جراحی۳٫۸۵۰۳٫۹۰۰
دستکش جراحی لاتکس سوپا بدون پودر۵٫۰۰۰ 

شرکت بازرگانی تجهیزات پزشکی رزمدیکال، نمایندگی رسمی دستکش SPA مالزی و کارخانه حریر ایران (op-perfect) در کشور ایران می باشد که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دستکش های نوع لاتکس وارداتی در بازار پزشکی کشور ایران است. دستکش های اس پی ای (SPA مالزی ) از پرفروش ترین نوع دستکش های لاتکس هستند. این برند چندین سال است که فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده و راه خود را به این بازار پیدا کرده است و برای مشتریان خرید دستکش تثبیت شده است.
جهت اخذ نمایندگی دستکش های لاتکس با برند biomax می توانید با بازرگانی رزمدیکال در روزهای شنبه تا پنجشنبه تماس تلفنی حاصل فرمائید.

شرایط فروش دستکش لاتکس به نرخ مصوب
شرایط فروش دستکش لاتکس به نرخ مصوب

به جهت شفافیت قیمت اقلام پیشگیرانه در مقابل کرونا ویروس در شبکه توزیع و با توجه به این که برخی از این تجهیزات نظیر دستکش از جمله دستکش‌ های پزشکی مشمول ارز رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، سقف قیمت فروش توزیع‌کننده (پخش) و مصرف‌کننده نهایی از طریق داروخانه، در قالب قیمت سه ستونی، در پورتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به آدرس imed.ir در بخش استعلام، در دسترس عموم قرار گرفته است.

دلایل مؤثر بر قیمت دستکش چیست و چرا؟

با توجه به گذشت بیش از دو ماه از شیوع گسترده، جهانی و همه گیر ویروس #کرونا که بیشتر افراد ضعیف جامعه را تحت الشعال خود قرار می دهد، و همچنین عدم شناسایی آنتی ویروس و یا واکسن ضد کرونا، همچنان بهترین راه مقابله با این بیماری پیشگری و مراقبت می باشد که همین موضوع باعث افزایش قیمت جهانی مواد اولیه تولید دستکش من جمله لاتکس گردد.

برچسب ها:
خرید دستکش یکبار مصرف + خرید و فروش دستکش یکبار مصرف + فروش دستکش یکبار مصرف + دستکش یکبار مصرف + قیمت دستکش یکبار مصرف + قیمت دستکش یکبار مصرف در تهران + قیمت دستکش یکبار مصرف در اصفهان + قیمت دستکش یکبار مصرف در استان البرز + قیمت دستکش یکبار مصرف در کرج + قیمت دستکش یکبار مصرف در کرمان + قیمت اردیبهشت دستکش لاتکس + قیمت دستکش در کرمان+ فروش دستکش به کرمان + خرید دستکش در کرمان + فروش عمده دستکش در کرمان + قیمت دستکش لاتکس حریر تهران + نمایندگی دستکش لاتکس + قیمت دستکش لاتکس biomax + قیمت دستکش لاتکس medismart + خرید دستکش لاتکس ترب