قیمت دستکش نیتریل بدون پودر ایرانی | صادرات دستکش

قیمت دستکش نیتریل ایرانی در انواع پودری و بدون پودر چقدر است؟ قیمت صادراتی این کالا چگونه تعیین می شود؟ آیا نمایندگی فروش دستکش نیتریل در سراسر ایران قابل دسترسی است؟ آیا برای سفارشات با حجم بالا امکان خرید اینترنتی دستکش نیتریل وجود دارد؟ بهترین برندهای دستکش نیتریل  در بازار دستکش پزشکی ایران کدامند؟

دستکش نیتریل چیست؟

نیتریل یک ترکیب لاستیکی مصنوعی است که بعنوان یک ماده رایج برای ساخت دستکش یکبار مصرف به کار می رود. ماده نیتریل مدت کوتاهی است که وارد دنیای دستکش های پزشکی شده است. به تازگی با پیشرفت تکنولوژی ساخت و استفاده از آن مقرون به صرفه شده است. در صنایع مختلف از جمله پزشکی، کارخانه جات صنعتی، صنایع غذایی و کارهای خانگی بسیار پر کاربرد است. دستکش نیتریل دارای مقاومت مناسبی در برابر سوارخ شدن و مواد شیمیایی گوناگون مانند مواد نفتی، حلال ها، رنگ ها و اسیدها است.

با توجه به ویژگی های فوق و آنچه که در مورد دستکش وینیل و لاتکس گفته می شود، این سئوال مطرح است که کدام دستکش بهتر است؟ یعنی اینکه باید به خرید دستکش نیتریل آبی اقدام کنیم یا دستکش لاتکس و یا دستکش نیتریل مشکی؟ پاسخ این است که نیتریل یک دستکش با کیفیت بالا است. با این حال لاتکس یک گزینه مناسب و ارزان تر برای محیطهایی است که به مقاومت شیمیایی پایین تری نیز  دارند.

دستکش وینیل دارای خاصیت الکترواستاتیک بوده، راحتی بهتری برای دستها به همراه دارد و قابل بازیافت است. از سایر دستکش ها با متریال های دیگر مثلاً از قیمت دستکش نیتریل ارزان تر است و برای کار در صنایع غذایی و کارهای خانگی و هتل ها بسیار مقرون به صرفه است. پس در واقع پاسخ به این پرسش به این بستگی دارد که دستکش برای چه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستکش نیتریل آزمایشگاهی

بدلیل اینکه دستکش های نیتریل در آزمایشگاه ها بسیار کاربرد دارند، کاربران این حوزه نام دستکش نیتریل آزمایشگاهی را بر آن ها نهاده اند. نمایندگی فروش دستکش نیتریل در سراسر ایران عامل پخش انواع دستکش آزمایشگاهی نیز هست. شرایط فروش و لیست قیمت دستکش نیتریل آبی، مشکی و بنفش بصورت هفتگی اعلام می شود.

قیمت دستکش آزمایشگاهی بسته به متریال، برند، کشور سازنده و قیمت ارز متفاوت است. اما یکی از بهترین راه برای سفارش های عمده خرید اینترنتی دستکش نیتریل است. این کار از سراسر ایران امکان پذیر بوده و قیمت تمام شده کالا را بسیار پایین می آورد. برای مثال قیمت خرید دستکش نیتریل مشکی از این طریق حدود ۳۵ هزار تومان است.

قیمت دستکش نیتریل بدون پودر و شرایط صادراتی آن

انواع دستکش نیتریل معمولاً بدون پودر تولید می شود. در بازار دستکش پزشکی ایران انواع دستکش نیتریل ایرانی و خارجی وجود دارد. بدلیل تولید پایین دستکش نیتریل در داخل کشور سهم بزرگی از بازار متعلق به دستکش های خارجی بخصوص مالزی است. این موضوع و نوسان قیمت ارز موجب شده تا قیمت دستکش نیتریل وضعیت ثابتی نداشته باشد.

علیرغم این مباحث بخشی از تولیدات دستکش نیتریل داخلی صرف صادرات می شود. صادرات حوزه جذابی به شمار می رود چنانچه تولید کنندگان ایرانی بتوانند از نظر کیفی و حجم تولید بتوانند به سطوح بالاتری برسند ایران می تواند بعنوان یکی از بزرگ ترین صادرکننده های دستکش های پزشکی در دنیا خود را مطرح کند.

قیمت دستکش نیتریل در سفارش های عمده بسیار به صرفه تر است. خرید مستقیم از کارخانه و یا وارد کننده دستکش توسط نمایندگی دستکش نیتریل انجام می شود. بنابراین برای خرید مناسب با مدیریت فروش نمایندگی ما در تماس باشید. ابتدا قیمت ها را مقایسه و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت دستکش نیتریل مشکی

دستکش نیتریل مشکی در بین سایر دستکش های پزشکی از ضخامت بالاتری برخوردار است. این نوع دستکش علاوه کارهای پزشکی و درمانی، در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها مخصوصا در کار تاتو، صنایع شیمیایی و آزمایشگاه ها بسیار مورد استفاده هستند. امروز در هتل داری، رستوران ها و صنایع غذایی دیگر به طور چشمگیری از دستکش ها نیتریل استفاده می کنند.

البته در مورد کاربردهای فوق خرید دستکش نیتریل آبی نیز می تواند یک گزینه مناسب باشد. قیمت دستکش نیتریل مشکی نسبتا بالاتر از بقیه دستکش هاست. ارزان ترین دستکش نیتریل مشکی حدود ۳۵ هزار تومان است. برای اطلاع از لیست قیمت ها و شرایط فروش می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.