قاچاق اسلحه در کیسه های نودل کره ای پنیری به کشور چین

اول از همه، اگر به مواد تشکیل دهنده نودل کره ای پنیری نگاه کنید، از آرد، سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، گندم سیاه و برنج استفاده می شود.

اگر به انواع رشته ها نگاه کنید، انواع کالگوکسو، سامن، جونگمیون، رامن و … از آرد گندم، رشته های شیشه ای از سیب زمینی شیرین، رشته های گندم سیاه و رشته های برنجی تهیه شده از برنج وجود دارد.

بسته به روش ساخت، رشته های مومی، تکه های مسطح، رشته های برش خورده، تعدادی رشته و نان های پایینی وجود دارد.

به قدری غذاهایی وجود دارد که با رشته فرنگی به این شکل درست می شوند که شمارش آنها دشوار است. با نگاهی به غذاهای نودل فعلی که می خوریم، غذاهای سنتی ما Kalguksu، Bibim guksu با استفاده از نودل، Janchi guksu، و Yeolmu guksu.

 

در میان آنها، پس از معرفی zongzi جشنواره Duangan به ژاپن، ژاپنی ها با توجه به عادات غذایی خود پیشرفت هایی انجام دادند و انواع مختلفی مانند Daoxi zongzi را توسعه دادند.

در طول سلسله تانگ، ژاپن نیز رشته فرنگی، نان بخارپز، کوفته، وونتون و روش های تهیه سس را از چین معرفی کرد.

چیزی که خاطرات لذیذ مردم را بیدار می کند هرگز گران ترین یا “سبک سلبریتی خالص” نیست، بلکه طعمی است که در دل آنها مارک شده است.

کیک برنجی ممکن است در بشقاب یشمی لذیذ نباشد، اما نفوذ محبت خانوادگی دارد و بدون حکاکی عمدی، لذیذ و خوشمزه است. به دلیل تکان خوردن و گرم بودن، این مهم ترین معنای غذاهای سنتی است.

کیک برنج زمانی “مردم سوژو را نجات داد”؟ جشنواره های سنتی کشور من حاوی فرهنگ غذایی فراوانی است و غذاهایی که به تدریج همراه با قربانی کردن آداب و رسوم را تشکیل می دهند.

احساسات عامیانه عمیقی دارند. همانطور که در مستند “یک لقمه چین” گفته شد، “احساس بیشتر مردم چین در مورد غذا، نوستالژی، دلتنگی و دلتنگی برای طعم کودکی است.” در قلب من باقی مانده است.

کیک برنجی “طعم زادگاه” است که رگه های قلب بسیاری از سرگردان را لمس می کند.

مانند کوفته ها، کیک برنجی یک خوراکی ضروری در سفره چینی در طول جشنواره بهار است. این نوع غذا همچنین حاوی فرهنگ سفارشی غنی و رنگارنگ سال نو است.