فروش عمده ماسک n95 | فروش عمده ماسک سوپاپ دار

ماسک N95 چیست؟
مدت زمان استفاده از ماسک n95 چقدر است؟
قیمت ماسک های در روزهای پرفروش سال ۹۹ چقدر می باشد؟

ماسک N95 چیست؟

ماسک فیلتردار n95 که در برابر آلودگی هوا یکی از بهترین ماسک های مناسب به حساب می آید که طبق استاندارد سازمان بهداشت امریکایی NIOSH برای درجه فیلتراسیون ماسک ها نامگذاری شده است، حرف n به نشانه ی عدم مقاومت نسبت به روغن و ۹۵ به معنای فیلتر کردن ذرات و گرد و غبارهای بیشتر از ۹۵ درصد می باشد.

ماسک n95 وسیله بسیار مناسب محافظتی تنفسی است به نحوی که سبب شده کاملا مناسب دهان و بینی است. هم چنین بصورت مؤثر از نفوذ ذرات معلق در هوا به سیستم مجاری تنفسی جلوگیری کرده است. عنوان “n95” به این معنی است که حداقل از عبور ۹۵ درصد از ذرات با ابعاد ۰٫۳ میکرون جلوگیری می کند. این ماسک همچنین برای جلوگیری از انتشار و انتقال کروناویروس بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های محصول:
ضد ویروس و آلاینده + ضد گرد و غبار + دارای فیلتر + فیلترینگ ۰.۳ میکرون + داشتن قابلیت شستشو + دارای درصد اثر بخشی ۹۵ درصد

ارزیابی محصول ماسک سوپاپ دار n95

ماسک تنفسی یک پوشش آزاد و راحت می باشد، که به شکل یک حفاظ فیزیکی مقابل دهان و بینی قرار گرفته و این ماسک سبب ممانعت ورود آلاینده‌های محیط به ریه های شما گردد. و برای موارد زیر قابل مصرف است.
ماسک‌های فیلتردار برای محفاظت در قبال ذرات آلاینده استفاده می‌شوند، شما باید در محیط‌ های آلوده شهری، بیمارستان‌ها (به سبب جلوگیری از انتقال عفونت) و سایر موقعیت‌های حساس نظیر استفاده از حمل و نقل عمومی بخصوص در دوران کرونا ویروس از ماسک استفاده کنید، این ماسک‌ به عنوان تصفیه کننده هوا هم شناخته می‌شود؛ زیرا ذرات آلاینده از هوایی که تنفس می‌کنید، تصفیه و پاک می‌کنند.

میزان زمان استفاده از ماسک n95 چقدر می باشد؟

در صورت مشاهده هرگونه تغییر از قبیل شل شدن بندهای آن، ایجاد مشکل در تنفس و همچنین خراب و کثیف شدن ماسک N95 بهتر است آن را دیگر استفاده نکرده و دور انداخته و از یک ماسک جدید استفاده کنید. یادتان باشد که ماسک N95 را نمی‌ توان تمیز و یا ضدعفونی کرد. همچنین توجه داشته باشید که در هنگام دور انداختن ماسک N95 آن را داخل یک نایلون بپیچید و سپس داخل سطح زباله بیاندازید.
این ماسک ها قابلیت تمیز شدن را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه کثیفی یا آسیب باید جایگزین گردند و نمی توانند توسط افراد دیگر استفاده گردند.

مشتریان توجه داشته باشند ماسک های n95  باید دارای گواهی از NIOSH  (انجمن ملی حرفه ای سلامت و ایمنی) باشند. و روی بسته بندی آن باید لوگوی NIOSH و شماره مجوز گواهی نامه تی سی (TC)  قرار داشته باشد. در ضمن این ماسک ها در مقابل گازهای کربن مونواکسید، بخارهای شیمیایی، آزبست و محیط های آلوده سربی اثری ندارند.

قیمت ماسک های در اردیبهشت سال ۹۹ چقدر است؟

ماسک سوپاپ دار آپولو مدل Carbon Active بسته سه عددی۱۰۹۰۰۰
ماسک تنفسی مدل EN14۲۰۰۰۰
ماسک بهداشتی شفاف ماسگارد۲۵۰۰۰
ماسک تنفسی سوپاپ دار بزرگسال – بسته ۵ عددی۳۵۰۰۰
ماسک تنفسی بانوان – بسته ۲ عددی۷۰۰۰
ماسک تنفسی کودک – بسته ۲ عددی۷۰۰۰
ماسک تنفسی سوپاپ‌ دار کودک – بسته ۵ عددی۳۰۰۰۰
ماسک پیاده روی اربعین۶۵۰۰
ماسک تنفسی آرایشگر – بسته ۵ عددی۳۵۰۰۰
ماسک صورت کد ۲۲۲۱۵۰۰۰
ماسک فیلتر دار مدل ۳MAX۳۳۰۰۰
ماسک تنفسی مدل ۳M0086۲۳۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۲۲۲۰ silv-Air یووکس۲۳۸۰۰
ماسک ایمنی سوپاپ دار مدل HY-8226FFP2۴۲۰۰
ماسک تنفسی مدل FFP2NR-SH3200 پارکسون۸۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل HY8636 اس پی سی۲۰۹۰۰
ماسک تنفسی گاما۱۳۰۰۰
ماسک تنفسی تاشو مدل FFP1 پارکسون۹۶۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۲۳۱۲ silv-Air یووکس۳۷۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۳۳۱۰ silv-Air یووکس۳۳۰۰۰
ماسک سوپاپ دار مدل ۳۲۲۰ silv-Air یووکس۱۷۲۰۰
ماسک تنفسی تاشو مدل FFP2NR-SH3200V پارکسون۱۳۲۰۰
ماسک تنفسی فیلتر دار گرین لایف مدل N99۲۳۵۰۰
ماسک تنفسی فیلتر دار گرین لایف مدل N99۲۳۵۰۰
ماسک کاسه ای N95۲۳۰۰۰
ماسک کاسه ای FFP2۴۶۰۰۰
ماسک سه لایه تخت بسته ۵ عددی۸۰۰۰
ماسک سه لایه کشی King بسته ۵۰ عددی۵۵۰۰۰
فیلتر ماسک تری ام مدل ۶۰۰۶-۰۶۱۰۵۰۰۰
پد و کاور فیلتر ماسک تری ام مدل ۵p71 بسته ۲ عددی۳۰۸۰۰
پد فیلتر ماسک تری ام مدل ۵p71 بسته ۱۰ عددی۶۰۰۰۰

شما با مراجعه به سایت و صفحه اینستاگرام رزمدیکال می توانید قیمت روز و مقایسه قیمت و انواع برندهای موجود ماسک در بازار ایران را از لیست قیمت امروز کالاهای مورد نیاز مطلع شوید و یک خرید سفارش مطمئن با هزینه مناسب را برای خرید خودتان انجام دهید.

برای خرید عمده ماسک n95 ایرانی و خارجی با بازرگانی رزمدیکال تماس حاصل فرمائید.