فروش عمده دستکش جراحی بدون پودر با قیمت کارخانه

فروش عمده دستکش جراحی در انواع پودری و بدون پودر با قیمت کارخانه انجام می شود. برای بسیاری مراکز جراحی و فروشگاه های تجهیزات پزشکی خرید دستکش جراحی حریر و SPA به قیمت ترخیص از کارخانه اهمیت فراوانی دارند. برای مثال قیمت دستکش جراحی حریر حدود ۲ هزار تومان است. دیگر دستکش های پزشکی مانند دستکش نیتریل آبی، وینیل و نیتریل مشکی نیز به همین صورت عرضه می شوند.

دستکش جراحی و انواع آن دستکش های جراحی در گذشته تنها از جنس لاتکس طبیعی ساخته می شدند اما بعدها در سی سال پیش گزارش بروز حساسیت در تماس با لاتکس طبیعی، محققان و تولیدکنندگان را بر آن داشت تا دستکش های جراحی را از مواد دیگر مانند نیتریل و نئوپرن بسازند.

البته با تمام تلاش ها در جایگزین کردن لاتکس هنوز محبوب ترین دستکش برای جراحی، دستکش لاتکس است. زیرا لاتکس حس لمس و راحتی بیشتری دارد. امروزه دستکش نیتریل نیز با ورود تکنولوژی ساخت دیواره نازک در این عرصه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند. دستکش های لاتکس جراحی از نظر دارا بودن پودر در سه نوع تولید می شوند:

  • دستکش جراحی بدون پودر
  • دستکش جراحی کم پودر
  • دستکش جراحی پودری یا پودر دار

دستکش های جراحی در انواع ساق بلند و ساق کوتاه نیز تولید می شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. دستکش های ساق بلند در اموری مانند دام پزشکی کاربرد دارد که به جراحی کمک می کند تا محافظت بیشتری را حین معاینه و جراحی به عمل آورد.

دستکش پزشکی ایرانی در ایران تعداد تولیدکنندگان دستکش پزشکی کم است و ظرفیت تولید نیز چندان بالا نیست. اما دستکش های پزشکی در انواع آن تولید می شود. انواع دستکش های نیتریل، دستکش وینیل و لاتکس در ایران تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد. نمایندگی های دستکش حریر ایران در سراسر کشور محصولات این شرکت را توزیع می کنند.

اما چنانچه شما قصد سفارش و اطلاع از لیست قیمت فروش عمده دستکش جراحی حریر بصورت مستقیم از کارخانه را دارید به سایت دستکش پزشکی ایران مراجعه کنید.

تفاوت دستکش لاتکس و دستکش نیتریل جراحی بطور کلی، دستکش های نیتریل بدلیل وجود حساسیت به لاتکس طبیعی در برخی از مصرف کنندگان وارد چرخه تولید شدند. اما دستکش لاتکس حس لمس بهتری را برای اوپراتور ایجاد می کند. به همین دلیل دستکش های لاتکس جراحی طرفداران بسیاری دارد. دستکش جراحی نیتریل بدلیل راحتی کار و مقاومت بالا نیز خواهان زیادی دارد. دستکش های معاینه نیتریل و وینیل در صنایع نیز کاربرد فراوانی دارند. بخصوص جایی که نیاز به مقاومت در استفاده طولانی و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی، شوینده ها و رنگ ها است.

نمایندگی فروش دستکش نیتریل مشکی دستکش نیتریل مشکی در محیطهای گوناگون از پزشکی گرفته تا صنایع غذایی، آرایشگر، صنایع سیم و کابل و غیره کاربرد بالایی دارد. در آزمایشگاه ها با نام دستکش آزمایشگاهی، در آرایشگاه ها با نام دستکش آرایشگری و در صنایع بعنوان دستکش لاتکس صنعتی نیز شناخته شده است. در بازار ایران همچنین به عنوان لاتکس مشکی نیز از آن یاد می شود. دستکش نیتریل مشکی OP-PERFCT در ایران طرفداران زیادی دارد. قیمت دستکش نیتریل مشکی در نمایندگی فروش حدود ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان است. اما برای خرید با قیمت کارخانه که حدود ۳۵ هزار تومان است می توانید با مدیریت فروش ما تماس حاصل فرمایید. البته این قیمت ها تا ۱۰ اردیبهشت دارای اعتبار است.

جهت سفارشات و خرید های خود با تماس با مدیریت فروش ما لیست قیمت دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل را به روز دریافت نمایید.

برای آگاهی از قیمت دستکش جراحی نیتریل باید با مراکز پخش کننده آن ها تماس برقرار سازید.

فروش عمده دستکش جراحی بدون پودر با قیمت کارخانه

فروش عمده دستکش جراحی بدون پودر

شرکت دستکش SPA، دستکش DR. GLOVE، نمایندگی دستکش ANSEL و نمایندگی دستکش جراحی inTOUCH دستکش های جراحی را وارد ایران می کنند و عاملان فروش این دستکشها را در ایران توزیع می کنند. دستکش های جراحی در ایران نیز تولید می شوند. برای دریافت لیست قیمت فروش عمده دستکش جراحی در انواع ایران با قیمت ترخیص از کاخانه و فروش عمده دستکش جراحی خارجی به قیمت گمرک با مدیریت فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دستکش جراحی نیتریل چیست؟

دستش جراحی نیتریل چیست؟برخی نمونه های دستکش های جراحی از جنس نیتریل ساخته می شوند. اما شاید بپرسید دستش جراحی نیتریل چیست؟

دستکش جراحی نیتریل، از جنس ماده ای به نام نیتریل ساخته شده است. این ماده، نوعی پلیمر مصنوعی و شیمیایی است که در مقایسه با لاتکس، مقاومت  و استحکام خیلی بیشتری دارد. خصوصیات این دستکش ها شامل موارد زیر است:

  • مقاومت زیاد در مقابل سوراخ یا پاره شدن
  • مقاوم در مقابل مواد شیمیایی
  • محافظت بیشتر از پوست در برابر آلودگی و میکروب
  • میزان کشسانی بیشتر
  • جنس نرم و لطیف
  • ضد آلرژی بودن

همه این خصوصیات باعث می شود که استفاده کردن از این دستکش ها ضریب اطمینان و محافظت را در محیط های درمانی و بیمارستانی، هم برای بیماران و هم پزشکان و پرستاران بیشتر کند. تنها مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد این است که، نرخ آن ها نسبت به نوع لاتکس کمی بیشتر است. ولی مسلما کیفیچت ارزش پرداخت هزینه را دارد.

برای خرید این نوع دستکش ها، باید به شرکت ها و فروشگاه های عرضه و پخش لوازم و تجهیزات پزشکی و بهداشتی و یا داروخانه ها مراجعه کنید. در صورت خرید عمده آن ها به شما تخفیف های قابل توجهی ارائه می گردد.

فروشگاه اینترنتی انواع دستکش جراحی

فروشگاه اینترنتی انواع دستکش جراحیانواع دستکش جراحی استریل را می توانید هم از بازار های حقیقی با مراجعه حضوری خریداری نمایید و هم اینکه از بازار ها و فروشگاه های مجازی و وب سایت های اینترنتی، با سفارش آنلاین و غیر حضوری محصول را تهیه نمایید.

روش مجازی این مزیت را نسبت به روش های دیگر خرید دارد که، از عبور و مرور و ایجاد ترافیک در سطح شهر جلوگیری می کند، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت، هزینه ها، انرژی و زمان شما می شود، تمام محدودیت های زمانی و مکانی را از میان بر می دارد و در دسترس همه افراد قرار دارد.
همچنین با ارائه محصولات در فضای مجازی، می توانید آن را در سطح جهان عرضه کرده و به فروش برسانید. به این ترتیب سود آوری و درآمد زایی خیلی بیشتری نصیب فروشندگان خواهد شد.

مهمترین کاربردهای دستکش جراحی نیتریل

مهمترین کاربردهای دستکش جراحی نیتریلدستکش های جراحی نیتریل، موارد استفاده و کاربردهای متنوعی دارند. مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

  • بیمارستان ها، اتاق های عمل و جراحی
  • دندان پزشکی ها
  • دام پزشکی ها
  • پزشکی قانونی
  • آشپزخانه ها، رسوران ها و هتل ها
  • نیرو های انتطامی و نیرو های نجات
  • باغبانی و کشاورزی

و به طور کلی تمام جاهایی که احتمال انتقال آلودگی، میکروب و خطر وجود دارد و یا اینکه باید از انتقال اثر انگشتان جلوگیری گردد. وجود این دستکش ها سبب می شود که یک محافظ خوب بر روی پوست دستان شما کشیده شود و کاملا ایمن گردید. فقط باید مراقب باشید که سطح دستکش با مواد تیز و برنده تماس نداشته باشد تا دچار بریدگی نشود.

معرفی مدل های متنوع دستکش های جراحی

معرفی مدل های متنوع دستکش های جراحی دستکش های جراحی شامل مدل های متنوع و انواع مختلفی هستند. در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • دستکش جراحی لاتکس
  • دستکش جراحی ونیل
  • دستکش جراحی نیتریل

دستکش های لاتکس نیز ب خودی خود انواع گوناگونی دارند.

انواع دستکش لاتکس:

  • دستکش لاتکس حریر
  • دستکش لاتکس پودری
  • دستکش لاتکس بدون پودر
  • دستکش لاتکس استریل

شما می توانید تمامی این نمونه ها را در هر حجم و تعدادی که بخواهید، به صورت کلی و یکجا از شرکت های فروش عمده آن ها با قیمت مناسب تهیه کنید. معمولا مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی از این روش برای خرید دستکش مورد نیاز پرسنل خود استفاده می کنند. خرید عمده محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است، چرا که فروشندگان در این روش به مشتریان تخفیف های ویژه ای خواهند داد.

راهنمای انتخاب و خرید دستکش جراحی

راهنمای انتخاب و خرید دستکش جراحیاگر برای انتخاب و خرید انواع دستکش های جراحی نیاز به کمک و راهنمایی دارید، ما به شما مشورت کردن با متخصصان پزشکی و خدمات درمانی و یا فروشندگان این محصولات را پیشنهاد می کنیم. چرا که مورد اول مصرف کنندگان عمده این محصولات هستند و مورد دوم عرضه کنندگان آن ها در سطح جامعه.
هر دوی این ها، به دلیل سر و کار داشتن مداوم با این وسایل، به خوبی از ویزگی ها و خصوصیات هر کدام اطلاع دارند. پزشکان و متخصصان بهداشت و درمان، خوب می دانند که کدام دستکش با دوام تر است و فروشندگان هم بهتر از هر کسی می دانند کدام نوع و مدل بیشترین میزان فروش را دارد.
پس همواره برای انتخاب بهترین محصول، به سراغ افرادی بروید که در مورد آن تجربه و آشنایی بیشتری دارند. البته جستجو در سایت های اینترنتی مربوطه هم روش مفیدی می باشد و می تواند به شما در این راه کمک نماید.

دسته بندی های مختلف دستکش های جراحی

دسته بندی های مختلف دستکش های جراحیدستکش های جراحی در دسته بندی های مختلفی از لحاظ جنس و مواد اولیه ساخت قرار می گیرند. یک نمونه از آن ها دستکش لاتکس جراحی است که از ماده ای به نام لاتکس ساخته شده است. این محصولات بر اساس همین فاکتور در بازار قیمت گذاری می شوند. نرخ این محصولات به چند عامل وابسته است. از جمله:

  • مواد اولیه بکار رفته در ساخت دستکش
  • میزان دوام و استحام
  • میزان کشسانی، نرمی و لطافت
  • شرکت سازنده دستکش جراحی
  • برند و مارک دستکش
  • کشور تولید کننده دستکش

بر این اساس باید بدانید که دستکش های جراحی ساخته شده توسط شرکت های داخل ایران، ارزان از نمونه های تولید شده در کشور های خارجی هستند. دلیل آن هم نوسان قیمت ارز و دلار و نیز هزینه های بسیار زیاد مربوط به واردات کالا و گمرک است. تجار ایرانی برای وارد کردن اجناس خارجی به کشور، ناچار به پرداخت پول خیلی زیادی هستند و این میزان هزینه را با افزایش قیمت کالا جبران می کنند.

عرضه اینترنتی دستکش های جراحی یکبار مصرف

عرضه اینترنتی دستکش های جراحی یکبار مصرفبسیاری از شرکت های فروش دستکش جراحی، آن ها را از طریق فروشگاه های آنلاین در دنیا ارائه می دهند. عرضه اینترنتی دستکش های جراحی یکبار مصرف، برای این افراد سود بسیار زیادی خواهد داشت. مهم ترین دلیل آن هم کوتاه شدن دست واسطه ها از معاملات می باشد. به این ترتیب تولید کننده و یا فروشنده محصول، آن را مستقیم به مصرف کننده عرضه می کند.

خرید کالا از این سایت ها و سفارش اینترنتی آن به نفع مصرف کننده نیز است. چون هم سود فروش کمتر خواهد بود، هم زحمات و بسیاری هزینه های جانبی برای خرید را نخواهند داشت. همچنین بسیاری از فروشگاه ها برای این مشتریان خود تخفیف و جایزه هایی در نظر می گیرند.
با خرید دستکش لاتکس از وب سایت های عرضه و فروش انواع دستکش بیمارستانی، می توانید بی هیچ زحمتی و در کمترین زمان ممکن، کالای مورد نیاز خود را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

مرکز خرید انواع دستکش های استریل جراحی پودری

مرکز خرید انواع دستکش های استریل جراحی پودریبرای خرید انواع مختلف دستکش های استریل جراحی پودری باید به مرکز خرید مستقیم دستکش و لوازم پزشکی مراجعه کنید. در این مراکز می توانید مدل های مختلفی از دستکش های یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی را در حجم عمده و یا جزئیف با قیمت مناسب خریداری نمایید.
دسترسی به این شرکت ها برای همه مردم ایران ممکن است. چرا که در تمام استان ها و شهرستان های کشور نمایندگی های فعال دارند. همچنین تلفن های بخش فروش و پشتیبانی آن ها جوابگوی همه مشتریان عزیز هستند و آن ها را یاری خواهند کرد.
راه دیگر برای دسترسی به این مراکز، وب سایت های اینترنتی می باشند. شرکت های فروش دستکش لاتکس و جراحی، برای ارائه بهتر و بیشتر خدمات به مشتریان خود، محصولاتشان را در بستر فضای مجازی ارائه می دهند، به این ترتیب همه افراد از همه جای کشور و یا دنیا می توانند برای سفارش و خرید آنها اقدام نمایند، بدون اینکه هیچ محدودیتی وجود داشته باشد.

لیست قیمت دستکش های نیتریل در بازار

لیست قیمت دستکش های نیتریل در بازاراگر به دنبال آگاهی از لیست قیمت و نرخ دستکش های نیتریل در بازار های داخلی و خارجی هستید، باید به مراکز اصلی عرضه و پخش انواع تجهیزات پزشکی مراجعه نمایید. یا اینکه در سایت های اینترنتی مربوطه جستجو کنید. در این سایت ها خیلی راحت می توانید قیمت محصولات را استعلام کنید و از آخرین تحولات بازار با خبر شوید.
اما اگر قصد دارید دستکش های نیتریل را در حجم انبوه و با قیمت ارزان بخرید، باید به شما بگوییم که بهترین راه حل مراجعه کردن مستقیم به تولید کننده محصول است. نمایندگان پخش و فروش کالا، آن را از درب کارخانه و با قیمت تولیدی و کمترین هزینه تهیه می کنند، سپس با اندکی سود در بازار عرضه می نمایند.

این مراکز تامین کننده بار مورد نیاز خرده فروشی ها، فروشگاه ها و داروخانه های کشور هستند و چون کالا را از تولید به مصرف ارائه می دهند کمترین نرخ را در نظر می گیرند. پس همواره خرید دستکش های جراجی از منبع اصلی آنها، از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.
چون وقتی اجناس وارد بازار می شوند، بین چندین و چند واسطه مختلف دست به دست می گردند و هر یک از آن ها چند درصد سود به قیمت کالا می افزاید و تا زمانی که محصول به دست مشتری برسد، قیمت آن چند برابر افزایش خواهد یافت.

انواع مختلف دستکش های لاتکس

انواع مختلف دستکش های لاتکسمدل های مختلف و انواع دستکش لاتکس شامل پودری و بدون پودر است. این دستکش ها به دلیل اینکه استحکام نسبتا خوبی دارند و قیمتشان هم مناسب است، بیشترین نوع مصرفی در واحد های درمانی و بیمارستان ها هستند و چون به صورت یکبار مصرف می باشند، هر روزه حجم زیادی از آنها مورد نیاز این بخش ها  خواهد بود.
پس روسا و مدیران این مراکز باید همه روزه این محصولات را برای تامین نیاز پرسنل کادر خود سفارش داده و خریداری نمایند. و این نیاز هر روزه هزینه های بسیار زیادی را به آنها تحمیل می کند. به همین دلیل آنها در پی راهی برای خرید محصول با ارزان ترین قیمت هستند.
برای این کار باید به مراکز و شرکت های معتبر و رسمی توزیع و فروش دستکش های لاتکس در سطح کشور مراجعه کنند، یا با برقراری تماس تلفنی با آنها محصول را در حجم مورد نظرشان سفارش دهند. بدین ترتیب نرخ کمتری برای آن خواهند پرداخت. همچنین در صورتی که کالا را در حجم زیاد و عمده خریداری نمایند، مدیران فروش به آنها تخفیف های ویزه ای ارائه می دهند و کالا را با قیمت تولیدی عرضه می کنند.

نمایندگی فروش دستکش های جراحی خارجی

نمایندگی فروش دستکش های جراحی خارجیبسیاری از شرکت های تجاری و بازرگانی برای تامین نیاز ها و سلایق مردم جامعه، اقدام به واردات دستکش های جراحی خارجی به داخل کشور می نمایند. این دستکش ها، در مارک ها و برند های مختلفی تولید و ارائه می گردند و هر یک از آنها قیمت های متفاوتی دارند.
به طور معمول، دستکش جراحی وارداتی و خارجی، نسبت به دستکش های ایرانی گران تر است. چون وارد کننده آن برای عبور محموله تجاری از مرز های کشور ملزم به پرداخت هزینه های زیادی است. همچنین برای خرید این محصولات باید ارز های خارجی بپردازد که قیمت آن در مقابل پول ایرانی خیلی بیشتر است. پس همه این عوامل باعث می شود که قیمت آنها پس از ورود به داخل ایران افزایش چند برابری پیدا کند.

اما برای خرید دستکش های یکبار مصرف و جراحی خارجی با قیمت مناسب راه هایی وجود دارد، یکی از این راه حل ها این است که به سراغ نمایندگی های رسمی پخش و فروش آنها در کشور برویم و کالا را از این مراکز خریداری نماییم. به این ترتیب هم هزینه کمتری می پردازید و هم از خرید جنس اورجینال و اصلی اطمینان خواهید داشت.
عمدتا وقتی یک کالای برند خارجی را در بازار های سطح کشور خریداری می کنیم، نمی توانیم از اصلی بودن آن صد در صد مطمئن باشیم، چون بسیاری از افراد سودجو برای کسب درآمد، نمونه های فیک و تقلبی آن ها را وارد چرخه خرید و فروش می کنند. ولی با خرید از شرکت پخش رسمی این نگرانی رفع خواهد شد.

بهترین تولید کننده های دستکش های جراحی ایرانی

بهترین تولید کننده های دستکش های جراحی ایرانیبسیاری از واحد های صنعتی و کارخانجات تولیدی در کشور ما، به تولید و ساخت دستکش های جراحی، با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می پردازند. سپس این محصولات را با برند های متفاوت به صورت گسترده ای در سطح کشور توزیع می کنند. شرکت های پخش نیز آن ها را به صورت عمده و یا جزئی و با نرخ و قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می کنند.
اگر می خواهید با بهترین تولید کننده های این دستکش ها آشنا شوید و محصولات درجه یک را از آن ها خریداری نمایید، باید به سراغ مراکز اصلی پخش این محصولات بروید. یا اینکه به جستجو کردن در سایت های اینترنتی بپردازید.
با مراجعه به وب سایت های مربوطه در فضای مجازی، می توانید لیست همه شرکت های سازنده دستکش های جراحی ایرانی را مشاهده کرده، سپس به بررسی مشخصات محصولات آنها بپردازید. با مقایسه اطلاعات مربوط به جنس و مواد اولیه دستکش ها، میزان تقاضا و محبوبیت آن ها در بین مردم، می توانید بهترین نمونه ها را یافته، سپس برای سفارش و خرید آن ها، به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کنید.