شیره خرمالو وحشی سبب کاهش وزن سریع تر در شما می شود

تی از میوه های کم بازده مانند خرمالو، آب میوه از طریق انتشار با آن به دست می آید آبی که در آن بیوکولوئیدهای زیادی استخراج می شود بنابراین، هدف از این مطالعه این بود جداسازی آب پخش شده از خرمالوی رسیده را تسهیل می کند. افزودنی های غذایی E330, E 509، آمیلاز XML و Pectinex 5XL برای این منظور مورد آزمایش قرار گرفتند.

آزمایش ها بود با خرمالوی رسیده از 4 رقم کشت شده در مزرعه آزمایشی پژوهش انجام شد موسسه پرورش میوه و چای (گوبا، آذربایجان) فناوری آزمایش شده آبمیوه شفاف شامل آسیاب کردن میوه های رسیده به مدت 10-14 دقیقه در یک همزن پروانه ای با اضافه کردن آب به مقدار 30-80 درصد وزنی، حرارت دادن مخلوط تا 50-55 درجه سانتیگراد C و کند.

مخلوط کردن شیره خرمالو وحشی به مدت 30 دقیقه در این دما با معرفی مواد افزودنی غذایی داده نشان داد که در این شرایط استفاده از هر دو مورد فوق کاملاً مؤثر است آنزیم در غلظت 0.03 درصد وزنی خرمالو. بین خرمالو رسیده (صرف نظر از تنوع آن) و آب، نسبت بهینه 1: 0.3 است که در آن می توان به دست آورد.

شیره کیوی

عناصر:

3 عدد کیوی

1 لیمو یک فنجان آب

دو قاشق غذاخوری شکر، تکه های یخ

عناصر: کیوی و آبلیمو و همه مواد رو میریزیم در مخلوط کن خوب هم بزنید تا مخلوطی یکدست به دست آید سرد سرو کنید.

3 عدد لیمو ترش

لیتر آب

شکر به میزان دلخواه

بسته نعنا

آب، شیره، شکر و نعنا را در مخلوط کن می ریزیم پس از مخلوط کردن در مخلوط کن، صاف کرده و بلافاصله در فنجان سرو کنید.

AGE ها با رنگ قهوه ای مایل به زرد، فلورسانس و تشکیل پیوندهای عرضی بین پروتئین ها مشخص می شوند. در سال‌های اخیر، AGE ها در عوارض دیابت، تصلب شرایین، رشد تومور، متاستاز، واکنش‌های التهابی، پوکی استخوان و پیری پوست پیشنهاد شده‌اند.

بنابراین، ما بر ضد گلیکوزیشن متمرکز شدیم و آزمایش‌هایی را برای مهار تشکیل AGE انجام دادیم تا از پیشرفت بیماری و پیری جلوگیری کنیم.

در مورد طعم دهنده و عطرها، سیترال، یک رایحه مرکباتی، برای پوشاندن بوها و افزودن طعم دهنده استفاده می شد، زیرا وقتی غذا به صورت ژل آسیاب می شود، طعم آن کاهش می یابد. صنعت طعم‌دهنده و عطر سالانه در حال گسترش است و بازار جهانی مواد طعم‌دهنده مواد غذایی 1.5 تریلیون ین تخمین زده می‌شود.