شکلات سکه ای سفید قیمت دلار را کاهش داد

تنوع به انتخاب شما دو پوند مقدار خوبی برای شروع است زیرا مقداری از وزن خود را در فرآیند برنج کردن کم می‌کنید و مقداری بیشتر هنگام آسیاب کردن آن‌ها.

اگر آنها را از کیمیاگر نگیرید، اگر طعم بدی داشته باشند، با شما همدردی نخواهد کرد. (کیمیاگر در حال خواندن این مطلب لبخند می زند – نه اینکه درست نیست)

کره کاکائو:
اختیاری، شکلات سکه ای سفید نرم تری برای خوردن درست می کند. اگر در حال درست کردن شکلات نانوایی هستید، لازم نیست آن را داشته باشید.لسیتین:
به طور کلی از سویا تهیه می شود. اکثر مردم آن را به عنوان یک امولسیفایر تصور می کنند، این در مورد شکلات سازی صادق نیست.

در این صورت ویسکوزیته را اصلاح می کند، شکلات نازک تری می سازد. این اغلب به جای کره کاکائو استفاده می شود زیرا ارزان تر است، اما جایگزین مستقیم آن نیست.

چه باید کرد
دانه های کاکائو خود را تفت دهید:
سپس آنها را خنک کنید تا به دمای اتاق برگردند. ساده ترین کار این است که حداقل نیم روز قبل از هر کار دیگری این کار را انجام دهید.

یک روز کامل حتی بهتر خواهد بود. بو دادن دانه های کاکائو اغلب بوی شیرینی براونی می دهد. انتظار داشته باشید که اگر تماشاچی در اطراف وجود دارد جذب شود.

Crack And Winnow The Beans:
یا با Champion بدون صفحه نمایش آن، یا با دست. لوبیا را در قسمت بالا تغذیه می کنید و نوک و پوسته آن از پایین خارج می شود.

سپس قسمت دمیدن هوا و پرتاب نوک را انجام می دهید تا زمانی که پوسته کمی در لوبیا باقی نماند یا اصلاً پوسته آن باقی نماند.

Winnowing بهتر است در خارج از منزل یا در محلی که باز و جارو کردن آن آسان است انجام شود. آشپزخانه چندان گزینه خوبی نیست. یک جایگزین دقیق تر استفاده از Sylph winnower است.