دمپایی خزدار زنانه سیاتیک را درمان میکند

دمپایی‌ها، به‌ویژه دمپایی خزدار زنانه ، راهی سریع و آسان برای کمک به پاهای خسته‌تان هستند. به گفته یک حامی سلامت کل نگر، دمپایی های طب فشاری با ماساژ دادن پاهای شما در حالی که نقاط مختلف فشار را هدف قرار می دهند، درد پا را تسکین می دهند.

انواع کفش‌های محافظ خاص که بیشتر پوشیده می‌شد، کفش‌های پیاده روی و دویدن بودند. پوشیدن کفش پیاده روی به طور مستقل با هیچ عاملی مرتبط نبود.

با این حال، پوشیدن کفش‌های دویدن به طور مستقل با نوروپاتی محیطی مرتبط بود، مطابق با توصیه‌های این گروه، اما برعکس کفش‌های دویدن نیز به احتمال زیاد توسط افراد بدون دیابت استفاده می‌شد که با توصیه‌های این گروه در تناقض است.

دمپایی

علاوه بر این، پوشیدن کفش دویدن به طور مستقل با سابقه سکته مغزی مرتبط بود، در حالی که پابرهنه نرفتن با سابقه سکته مغزی مرتبط بود که با تحقیقات قبلی مطابقت دارد.

دریافتند که به دنبال سکته مغزی یا تشخیص پارکینسون، افراد کفش های داخلی خود را به سمت حمایت بیشتر تغییر می دهند که نشان می دهد این به دلایل مشکلات پا و تغییرات حرکتی است.

با این حال، نسبت کلی افراد دارای سابقه سکته مغزی در نمونه ما که در سال گذشته گزارش دادند که بیشتر اوقات در داخل خانه کفش محافظ می پوشیدند، تنها 18 درصد بود.

آخرین ارتباطی که با یک نوع کفش محافظ پیدا شد این بود که کفش های آکسفورد با متولد شدن در خارج از کشور مرتبط بودند. این امر عوامل فرهنگی بالقوه مؤثر بر ترجیحات کفش را برجسته می کند.

اما وقتی همه چیز تمام شد و هنوز از پوشیدن دمپایی در خانه احتیاط می کنید، فقط به این فکر کنید که چگونه می توانند از شما در برابر عواقب دردناک پا گذاشتن روی آجرهای لگو محافظت کنند … یا از یک ضربه انگشت شست تصادفی که به راحتی روی زمین خوابیده است.