دفتر الیپون هوش فرزندتان را موقع نوشتن زیاد می کند

نوت‌بوک‌های Inventor دارای شماره صفحه‌هایی هستند که برای پشتیبانی از ادعاهای اولویت‌دار از قبل چاپ شده‌اند.پ

شاید بتوان آنها را ادبیات خاکستری دانست. بسیاری از دفتر الیپون دارای تزئینات گرافیکی هستند.

سازمان دهندگان شخصی می توانند انواع مختلفی از صفحات از پیش چاپ شده داشته باشند.
هنرمندان اغلب از نوت بوک های بزرگ استفاده می کنند که شامل فضاهای وسیعی از کاغذ خالی مناسب برای طراحی است. به طور مشابه آهنگسازان از دفترچه یادداشت برای نوشتن اشعار خود استفاده می کنند.

وکلا از نوت بوک‌های نسبتاً بزرگی استفاده می‌کنند که به عنوان پدهای قانونی شناخته می‌شوند که حاوی کاغذهای خط‌دار (اغلب زرد) هستند و برای استفاده روی میز و میز مناسب هستند.

این خطوط افقی یا «قوانین» گاهی بر اساس فاصله‌شان با «قاعده گسترده» دورترین، «قاعده دانشگاه» نزدیک‌تر، «قاعده قانونی» کمی نزدیک‌تر و «قاعده باریک» نزدیک‌ترین طبقه‌بندی می‌شوند که به خطوط متن بیشتری در هر صفحه اجازه می‌دهد.

دفتر الیپون

هنگامی که به پشت مقوا دوخته می شود، ممکن است این کتاب ها را کتاب های ترکیب یا با امضای کوچکتر “کتاب های آبی” یا کتاب های امتحانی نامیده و برای امتحانات انشا استفاده شود.

نوت بوک های مختلف برای یادداشت برداری در بین دانش آموزان محبوب هستند. انواع دفترهای مورد استفاده برای کارهای مدرسه تک خطی، دو خطی، چهار خطی، خط مشبک مربعی و غیره می باشد.

این دفترچه ها نیز توسط دانش آموزان برای انجام تکالیف مدرسه (تکالیف) و پروژه های نوشتاری استفاده می شود.

در مقابل، روزنامه نگاران برای قابل حمل بودن، دفترهای کوچک و دستی را ترجیح می دهند (دفترهای گزارشگران) و گاهی هنگام یادداشت برداری از کوتاه نویسی استفاده می کنند.

وت بوک هایی که برای طراحی و اسکرپ بوک استفاده می شوند معمولاً خالی هستند.

نوت‌بوک‌های نوشتن معمولاً نوعی چاپ روی مواد نوشتاری دارند، البته فقط خطوطی برای تراز کردن نوشتار یا تسهیل انواع خاصی از طراحی.