با صابون کربن سیاه بیز کرونا برای همیشه از بین رفت

استفاده از صابون کربن سیاه بیز تاثیر زیادی در سلامتی شما دارد. گفتنی است، در حالی که ویروس کرونا در حال گسترش است، بسیار مهم است که انتقال میکروبی را کاهش دهیم تا از گسترش یک پاتوژن که صدها هزار نفر را در سراسر جهان کشته است، جلوگیری کنیم

شستن صحیح دست ها کووید-19 را از بین می برد شستن با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه تعداد میکروب های دست ما را کاهش می دهد. این مورد چه از صابون نواری یا صابون مایع استفاده کنید.

COVID-19 از طریق قطرات تنفسی، سرفه و عطسه منتقل می شود. استنشاق این قطرات، یا لمس چشم‌ها، دهان یا بینی پس از تماس با سطح آلوده، می‌تواند به ویروس کرونا اجازه دهد به بدن ما حمله کند. به همین دلیل است که باید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ادامه دهیم.

هر دو نوع دارای سورفکتانت ها یا مولکول هایی هستند که کشش سطحی را کاهش می دهند و به صابون اجازه پخش شدن می دهند.

سورفکتانت‌های صابون ترکیباتی با خاصیت دوگانه هستند: یک قسمت با آب و بخش دیگر با کثیفی، روغن و میکروب‌های روی پوست ما تعامل دارد.

COVID-19، یک ویروس “پوششدار” که توسط یک غشای چربی یا اسید چرب احاطه شده است، علامت آسانی برای این سورفکتانت ها است که در حل کردن غشاء موثر هستند. این در اصل ویروس را از بین می برد.

صابون های نواری و مایع به یک اندازه در کاهش تعداد میکروب های روی پوست ما موثر هستند. چون هر دو سورفکتانت دارند، یکی بهتر از دیگری نیست. از نظر زیبایی شناسی، آنها کمی متفاوت هستند.

برخی از صابون‌های میله‌ای روی ظرف صابون باقی می‌مانند که نگاه به آن برای برخی افراد کثیف و ناخوشایند است. و هر دو ردپای کربن متفاوتی دارند.