با خوردن سیر ترشی بیست ساله مرگ خود را عقب بندازید

اگر سرما خوردید، می توانید از  برای مبارزه با آن استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای آماده کنید و مقداری سیر داخل آن بریزید. قابلیت های ضد باکتریایی آن باعث می شود که سیر مشکلات سرماخوردگی را حل کند.

سیر ترشی بیست ساله چندین قرن است که در سراسر جهان کاربرد پیدا کرده است. به عنوان مثال، سوابق تاریخی نشان می دهد که سیر از دوره ای که اهرام جیزه در بیش از 50 قرن پیش ساخته شده اند مورد استفاده قرار گرفته است.

بقراط به عنوان پدر طب غربی، سیر را به عنوان راه حلی برای بیماری ها و شرایط مختلف تجویز می کرد. او از استفاده از سیر در درمان انگل ها، مشکلات تنفسی، خستگی و سوء هاضمه حمایت کرد.

همچنین، زمانی که سیر به ورزشکاران المپیکی داده شد، یکی از اولین استفاده های شناخته شده از داروهای افزایش عملکرد در یونان رخ داد.

 

با گذشت زمان سیر از یونان باستان به سایر تمدن های غرب هند و پاکستان گسترش یافت و از آنجا به چین رسید. گزارش های تاریخی نشان می دهد که آنها از سیر در درمان فشار خون، برونشیت، اختلالات کبدی، نفخ شکم، کرم های روده، قولنج، دیابت و تب در آسیا و خاورمیانه استفاده می کردند.

دنیای جدید اولین طعم سیر را از طریق نفوذ اسپانیایی ها، فرانسوی ها و پرتغالی ها به دست آورد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیر ترشی این است که لطیف است و طعم ملایم و شیرین تری دارد.

 

به آن قبل به جزئیات است. ترشی کردن شامل حمام کردن یک ماده غذایی در آب نمک و اجازه دادن از خوردن آن است. آب نمک ترکیبی از سرکه و نمک است. می توانید فلفل، شکر و سبزیجات را اضافه کنید.

 

برای ترشی سیر به یک شیشه تمیز و سیر شسته شده در آب گرم نیاز دارید. مهم نیست آخرین باری که آنها را نگه داشته اید آنها را شسته اید، مطمئن شوید که آنها را دوباره بشویید. مرحله بعدی شامل پوست کندن حبه های سیر و گذاشتن آنها در شیشه است. سپس سیر را با اضافه کردن فلفل تند یا فلفل سیاه طعم دار کنید.

 

همچنین می توانید از چیزهایی مانند شوید، رزماری و برگ بو استفاده کنید. سپس باید از آب نمک استفاده کنید و پس از آن مقداری نمک و شکر اضافه کنید. استفاده از سرکه انواع مختلفی از طعم را به شما می دهد. نکته بعدی اضافه کردن مقداری نمک و شکر به شکر است. روی آن را بپوشانید و چند هفته در یخچال قرار دهید تا قبل از استفاده خوب شود.