اطلاعیه فروش دستکش لاتکس با نرخ مصوب دولتی

اطلاعیه فروش دستکش لاتکس با نرخ مصوب دولتی

با توجبه به شیوع و گسترش کرونا ویروس (کوید-۱۹) در سراسر جهان و اکثر نقاط پرجمعیت ایران، قیمت برخی از موارد بهداشتی مانند مواد ضدعفونی کننده، ژل های ضدعفونی کننده، لباس ها و کاور های کادر درمان، شیلدهای صورت، ماسک پزشکی، ماسک N95، دستکش لاتکس، دستکش وینیل و دستکش نیتریل و دیگر اقلام بهداشتی و حفاظتی در برابر بیماریهای واگیری دار در بازارهای آزاد رو به افزایش گذاشت.

دلالان و سودجویان در این حوزه با انبار کردن اقلام بهداشتی و ایجاد بازار سیاه در این حوزه موجب افزایش قابل توجه مبلغ این محصولات تا حدود ده برابر قیمت سال ۹۸ در بازارهای خرید و فروش تجهیزات پزشکی شده اند. همچنین در شبکه های اجتماعی و برخی از بازارها مشاهده می شود که قیمت یک بسته دستکش وینیل بدون پودر که قبلا ۱۵٫۰۰۰ هزار تومان برای عرضه به صورت عمده بوده است الان همان دستکش حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بصورت عمده بین دلالان خرید و فروش می شود.

تجهیزات مصرفی پزشکی
تجهیزات مصرفی پزشکی

دستکش لاتکس مورد نیاز صنایع و کارخانجات به جهت خرید اقلام بهداشتی

با دستور گشایش بازار ها توسط دولت، برخی از کسب وکارهای کم خطر و الزامات بهداشتی مخصوص شروع به کار، بیشتر کارفرمایان بدنبال تهیه اقلام بهداشتی برای پرسنل خود هستند. این موضوع سبب شده تا موج جدید از التهاب در بازار فروش دستکش لاتکس و دیگر محصولات بهداشت فردی آغاز شود.

درست است که امروز با کمبود نسبی دستکش های پزشکی روبرو هستیم اما نباید به ورود به بازار های آشفته به این سود جویان وطن فروش کمک کنیم. در حال حاضر با فعالیت های صنفی بسیار گسترده تهیه ماسک های N95 کمی راحت تر شده است اما قیمت آن بسیار زیاد گران هستند.

شرایط فروش دستکش لاتکس پودری با نرخ ۱۸ هزار تومان

با توجه به تدابیر اداره کل تجهیزات پزشکی برای تهیه دستکش های پزشکی لاتکس، وینیل و نیتریل برای مراکز با ضرورت بالا مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها و جلوگیری از افزایش بار مالی بر این مراکز، طبق بخشنامه صادره این مراکز می توانند با درخواست کتبی خود مبنی بر نیاز به دستکش لاتکس اقدام به خرید با نرخ مصوب را انجام دهند. در ادامه شرایط اصلی این بخشنامه آمده است.

  • ارائه درخواست کتبی در سربرگ بیمارستان یا درمانگاه دارای پروانه بهره برداری همراه مهر مرکز
  • اعلام شناسه ملی و کد اقتصادی مرکز در سربرگ
  • کد پستی و تلفن ثابت بیمارستان یا مراکز درمانگاهی

مواردی از درخواست های فروش دستکش لاتکس در جدول زیر آورده شده است.

مرکزمحصولحجم سفارشقیمت واحد (تومان)سقف سفارش
بیمارستان هادستکش لاتکس۳۰۰ بسته۱۶,۴۰۰۶۰ کارتن
میکرو ست۹۰۰ عدد۸,۵۰۰
درمانگاه هادستکش لاتکس۲۰۰ بسته۱۸,۰۰۰۲۰ کارتن
میکرو ست۶۰۰ عدد۸,۵۰۰تماس گرفته شود

مراکز درمانگاهی و بیمارستان ها می توانند طبق شرایط فوق جهت سفارش با مشاورین فروش ما در ارتباط باشند. بنابراین می توانید از طریق شماره واتس اپ ۰۹۱۲۰۹۲۸۳۹۷ در خواست خود را اعلام فرمایید یا با شماره های تلفن درج شده در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.