استفاده از سس شکلاتی روی کیک برای تاج ملکه برتانیا جنجال برانگیز شد

اگر مراقب میزان مصرف قند خود هستید،سس شکلاتی روی کیک انتخاب خوبی برای شماست. این شربت با تنها 20 کالری، 1 گرم کربوهیدرات خالص و 0 گرم چربی، تمام طعم و غنای مورد انتظار یک شربت شکلاتی را دارد، بدون شکر.

چگونه این کار را انجام می دهند؟ این شربت با اریتریتول و عصاره میوه راهب شیرین شده است و مانند برخی از محصولات بدون قند طعم بدی ندارد. همچنین گیاهخوار، بدون گلوتن، بدون GMO، کوشر، بدون قند و کتو دوست است و جذابیت آن را بیشتر می کند.

اگر به شیرینی و کرم شکلات شیری علاقه ندارید، آن را دریافت می کنیم. تلخی شکلات تلخ یا تلخ برای همه مناسب نیست. اگر در این دسته قرار می گیرید، به شربت Amoretti’s نگاه نکنید که به طور خاص یک نوع شکلات شیری است.

برای راحتی شما، حتی با یک پمپ همراه است که اضافه کردن این شربت را به قهوه‌تان (چرا آن را موکا درست نکنید؟)، میلک شیک، رویه بستنی یا هر چیز دیگری که دل (و اشتهایتان) می‌خواهد، بسیار ساده می‌کند.

طعم، آزمون مهم نهایی است. شما طعم خامه‌ای، ابریشمی، شیرین یا تلخ شکلاتی را می‌خواهید که می‌خواهید. اگر طعم شربت آن طور که انتظار دارید را نداشته باشد و طعم و مزه ی شگفت انگیزی را در دهان شما به ارمغان بیاورد، تمایل شما به شکلات را برآورده نخواهد کرد. مواظب طعم‌های مصنوعی یا سایر موادی باشید که می‌توانند مزه‌ای را ایجاد کنند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که شربت شکلات معمولاً به تنهایی مصرف نمی‌شود (اگر مصرف می‌کنید، در اینجا قضاوت نمی‌شود!)، بلکه با سایر غذاها یا مواد غذایی دیگر مخلوط می‌شود بنابراین قبل از خرید شربت، در نظر بگیرید که چگونه بیشتر مصرف می‌کنید. اغلب از آن استفاده کنید، و پس از آن چه چیزی در آشپزی از نظر جفت کردن آن حس آشپزی را ایجاد می کند.

با 35 کالری در هر وعده (1 پمپ) و 94 وعده در هر ظرف، یک بطری باید مدتی باقی بماند و شربت غلیظ، غنی و غلیظی را برای تمام نیازهای دسر،نوشیدنی شما فراهم کند. این شربت فاقد طعم و رنگ مصنوعی، بدون شیرین کننده مصنوعی، بدون چربی ترانس و شربت ذرت با فروکتوز بالا است.