با ادویه سوسیس و کالباس افسردگی خود را درمان کنید

در فرایند تهیه سوسیس و کالباس های خانگی، که در خانه تولید می شوند و صرف مصرف روزانه است می توان از گوشت هایی که از آن شناخت کامل داشت استفاده کرد تا ضرر و زیانی به بدن وارد نشود.

برای تهیه می بایست از ادویه سوسیس و کالباس استفاده کرد.

برای جلوگیری از ابتلا به بوتولیسم، بیماری ناشی از باکتری‌هایی که در محیط‌های بدون اکسیژن، از جمله سطح گوشت، رشد می‌کنند، استفاده از نمک درمانی صحیح بسیار مهم است.

وقتی مشخص کردید که چه نوع سوسیس می‌خواهید درست کنید، می‌دانید به چه نمکی نیاز دارید، و گوشت خود را انتخاب کردید، می‌توانید ادامه دهید و برخی از گیاهان و ادویه‌ها را برای استفاده انتخاب کنید! مهم است که ادویه ها و ادویه هایی را انتخاب کنید که تا حدودی به طعم گوشت تعادل بدهند.

ادویه

شما می خواهید طعم طبیعی گوشت ها را تکمیل کنید و در برخی موارد، می خواهید به برجسته کردن طعم های کم رنگ تر مانند دارچین یا بادیان کمک کنید تا شیرینی ذاتی گوشت خوک را نشان دهید.

هنگام تهیه سوسیس، احتمال بیشتری وجود دارد که برای استفاده از گیاهان آسیاب شده و ادویه جات ترشی جات به جای کامل، اما ممکن است به خاطر زیبایی یا سادگی استفاده به سمت ادویه جات کامل جذب شوید.

وقتی ادویه‌های کامل را گاز می‌زنید، لقمه‌ای با یک طعم خاص به شما می‌دهند و این می تواند برای برخی احساس ناخوشایند یا غیرمنتظره باشد، بنابراین بهتر است قبل از اینکه یک سوسیس پر از دانه های فلفل کامل به آن ها بدهید، از طعم هایی که خانواده یا دوستانتان دوست دارند آگاه باشید، فقط یاد بگیرید که آنها بیش از هر چیز از گاز گرفتن دانه های فلفل کامل متنفر هستند. روی زمین.
این ممکن است دراماتیک به نظر برسد، اما مطمئناً افرادی هستند که چنین احساسی دارند.